PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto to zamiescic w CV?

  • 1. Data: 2002-11-01 08:41:11
    Temat: Czy warto to zamiescic w CV?
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam,

    Chodzi mi konkretnie o kwestie, czy bedac wlascicielem firmy, nawet
    przynajmniej na poczatku jednoosobowej, warto zamieszczac ten fakt w CV?
    To znaczy czy lepiej podac, ze jest sie jej wlascicielem a firma realizuje
    to i to, czy korzystniej podawac ze jest sie na przyklad na jakims
    kierowniczym stanowisku w tej firmie?
    W tym przypadku chodzi mi tylko o sposob postrzegania mnie przez
    potencjalnego pracodawce...
    Jak myslicie szanowni grupowicze...?

    Pozdrawiam,

    Rafal

    P.S. Mialem kolege, ktory mial troche kasy otworzyl na siebie firme...Nic
    nie robil i tak ciagnal 5 lat placac tylko ZUS...Potem firme zamknal i
    poszedl na rozmowe kwalifikacyjna i zapytany o doswiadczenie powiedzial, ze
    byl 5 lat na stanowisku kierowniczym w tej firmie, nic nie mowiac ze byl jej
    wlascicielem i jedyna w niej osoba...DOSTAL PRACE!!!!!
    Nie chodzi mi o podobny przypadek, ja bede dzialal, ale jak to ujac potem w
    CV w przypaku jakiegos pozniejszego etatu...

  • 2. Data: 2002-11-01 11:55:48
    Temat: Re: Czy warto to zamiescic w CV?
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Lepiej będzie wykazać własną kreatywność i napisać że założyło się własną
    firmę. A nie podawać ile działała ilu ludzi zatrudniałeś. O to najwyżej sami
    zapytają z ciekawości. Dobrze jest od razu wytłumaczyć co było powodem
    upadłości firmy czyli: nieuczciwa konkurencja, podatki, nieprzychylność
    władz itp. Wiesz o co lata.

  • 3. Data: 2002-11-01 12:24:14
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Spoko, dzieki...

    Użytkownik Plissken <p...@p...WYWAL.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3dc26bcc$...@n...home.net.pl...

  • 4. Data: 2002-11-04 08:31:37
    Od: "Waligora" <w...@o...pl>

    Nie warto. Patrza jak na konkurenta na wlasny stolek. Mam na mysli
    pzrelozonych. Bo on jest na etacie i zawsze byl sterowany, a Ty jestes
    samodzielny. Niestety, wiekszosc etatowcow nie mysli kategoriamu korzysci
    dla firmy, tylko dla siebie

    Waligora