PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie sa stawki godzinowe w USA?

  • 1. Data: 2002-11-01 09:01:31
    Temat: jakie sa stawki godzinowe w USA?
    Od: "Tomasz Swidzinski" <s...@j...com.pl>

    Szczegolnie interesuja mnie stawki za prace grafika przy komputerze.
    Nie pogardze jednak rowniez z innych zawodow.

    --
    pozdrawiam serdecznie / best regards
    Tomasz Swidzinski

    "I think there's a world market for about 5 computers."
    Thomas J. Watson, Chairman of the Board, IBM (around 1948)

  • 2. Data: 2002-11-06 15:05:09
    Temat: Re: jakie sa stawki godzinowe w USA?
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Minimum 15 $ / h inne niż informatyk...ludzie nie chcą już pracować za mniej
    w USA

  • 3. Data: 2002-11-06 23:40:13
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jola" <s...@p...onet.pl> writes:

    > Minimum 15 $ / h inne niż informatyk...ludzie nie chcą już pracować za mniej
    > w USA

    pracuja, pracuja.
    i za $7 za godzine, na czarno.

    i ciagle sa ochotnicy. w kaliforni to sie rekrutuja przewaznie z
    nielegalnych emigrantow meksykanskich, ale inne nacje tez wystepuja.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2002-11-06 23:47:25
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Witam,
    Zajrzyj na www.bazarynka.com

    Jest tam wiele aktualnych ofert pracy ze stawkami.

  • 5. Data: 2002-11-07 10:03:43
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Majus74" <g...@p...onet.p> writes:

    > Witam,
    > Zajrzyj na www.bazarynka.com
    >
    > Jest tam wiele aktualnych ofert pracy ze stawkami.

    ale ja nie musze.
    ja widze oferty pracy na codzien, z cenami przylepionymi na szybie w
    knajpie na przyklad, albo przy stanowisku gdzie pobiera sie pieniadze
    przy wjezdzie na most przy autostradzie i takie tam.

    na codzien mieszkam w usa i widze, ile sie placi pracujacym na czarno.

  • 6. Data: 2002-11-07 10:56:09
    Od: "Tomasz Swidzinski" <s...@j...pl>

    > na codzien mieszkam w usa i widze, ile sie placi pracujacym na czarno.
    >
    > --
    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    to ja wyjasnie moja syt.
    mam zlecenie z usa i facet powiedzial mi ze grafik zarabia tam od 12$/h
    pracuje w 3d i wydaje mi sie ze jak na tamte warunki to nieco malo.

  • 7. Data: 2002-11-07 11:04:05
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tomasz Swidzinski" <s...@j...pl> writes:

    > to ja wyjasnie moja syt.
    > mam zlecenie z usa i facet powiedzial mi ze grafik zarabia tam od 12$/h
    > pracuje w 3d i wydaje mi sie ze jak na tamte warunki to nieco malo.

    bo to malo.
    ALE: jak robisz jako grafik, to zwykle nie placa ci od godziny tylko
    za konkretne zlecenie/projekt. i za kazdym razem se negocjujesz umowe
    od nowa.

    od godziny to placa grafikom etatowym, i to placa znaaaacznie
    wiecej. zreszta jak jestes zatrudniony na etat, to oferta przedstawia
    sie w sumach brutto za rok, a nie za godzine.

    normalnym jest, ze cala kupa firma z usa robi tzw. outsourcing roznych
    prac poza granice kraju (np. do indii) bo moga za to placic pieskie
    pieniadze.

    inna sprawa, ze jak zarzadasz za duzo za projekt, to sie wypna, bo
    grafikow w usa na miejscu to nie brak.

  • 8. Data: 2002-11-16 11:36:39
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > i ciagle sa ochotnicy. w kaliforni to sie rekrutuja przewaznie z
    > nielegalnych emigrantow meksykanskich, ale inne nacje tez wystepuja.

    CZOŁEM
    W TAMTYM ROKU W MARKECIE, DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA PRACOWAŁEM ZA 8,5 $/H.
    15 $ TO JEST REWELACYJNA STAWKA NAWET DLA AMERYKANINA. ZALEŻY CO SOBA
    PREZENTUJESZ, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA.
    SŁYSZAŁEM ZE ZDAŻAJA SIE STAWKI TYLKO 5$/H. GRZESIEK

  • 9. Data: 2002-11-16 11:42:45
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > PREZENTUJESZ, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA.
    > SŁYSZAŁEM ZE ZDAŻAJA SIE STAWKI TYLKO 5$/H. GRZESIEK

    Super tylko czemu krzyczysz? Tips: wylacz CapsLocka.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 10. Data: 2002-11-19 18:27:46
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > PREZENTUJESZ, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA.
    > SŁYSZAŁEM ZE ZDAŻAJA SIE STAWKI TYLKO 5$/H. GRZESIEK

    Masz na myśli na rękę (netto), czy brutto, z którego zostanie odciągnięty
    podatek ? A jeśli tak, to ile procent ?
    pozdr.,
    stavi