PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto studiować na lepszej uczelni?

  • 1. Data: 2005-06-07 19:06:28
    Temat: Re: Czy warto studiować na lepszej uczelni?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Chewie" <c...@w...k.pl> napisał w wiadomości
    news:42a5ee26$0$2131$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Jak myślicie. Czy warto robić studia inżynierskie z Ochrony Środowiska na
    > SGGW, czy też może lepiej jest oszczędzić kasę i mieć lepszą średnią w
    > szkole o niższym poziomie- na Akademii Rolniczej w rodzinnym mieście
    > Wrocławiu? Zakładając dodatkowo, że w przyszłości nie ma się ochoty w
    > Warszawie zamieszkać?

    Ochrona srodowiska jest we Wroclawiu tez na Polibudzie. Niewiele wiem o
    poziomie na tym kierunku na PWr, ale moze warto sie zorientowac, bo moze sie
    to okazac dobry kompromis miedzy obiema mozliwosciami, o ktorych piszesz,
    tzn. wyzszy poziom niz AR i blisko.

    I.

  • 3. Data: 2005-06-07 19:31:15
    Od: Chewie <c...@w...k.pl>

    Użytkownik Immona napisał:

> [...]
    > to okazac dobry kompromis miedzy obiema mozliwosciami, o ktorych piszesz,

    Polibuda mnie troche odstrasza ze względu na matematykę i fizykę, a mnie
    bardziej interesuje biologia, chemia. Słyszałęm rónież, że jeśli chodzi
    konkretnie o Ochronę Środowiska to nie jest ona na dobrym poziomie na
    poli. Poza tym jestem właśnie w trakcie 1ego roku studiów na SGGW (nie
    dostałem się z konkursu śwuiadectw na AR we Wrocku a tam dostałęm się
    pisząc 2 egzaminy ;]) i nie wiem czy miałbym możliwość przeniesienia się
    na poli bez utraty roku; wiem że na AR przenieść się mogę.

    Chewie

  • 4. Data: 2005-06-07 19:46:39
    Od: "steppi" <a...@p...fm>

> [...]
    > pisząc 2 egzaminy ;]) i nie wiem czy miałbym możliwość przeniesienia się
    > na poli bez utraty roku; wiem że na AR przenieść się mogę.

    Mam koleżankę po tym kierunku - skończyła OŚ na Uniwersytecie Jagiellońskim i
    na razie w niczym jej to nie pomaga, nie pracuje w zawodzie (już rok
    praktycznie). Ale być może to specyfika naszego podkarpacia - w Warszawie
    zawsze będziesz mieć większy rynek pracy i więcej ofert, nawet niż w samym
    Wrocławiu - takie jest moje zdanie. Więc może warto jednak pomyśleć o
    zaczepieniu sie?

    pozdrowionka
    steppi

  • 5. Data: 2005-06-07 20:30:15
    Od: " " <b...@g...pl>

> [...]
    > w szkole o niższym poziomie- na Akademii Rolniczej w rodzinnym mieście
    > Wrocławiu? Zakładając dodatkowo, że w przyszłości nie ma się ochoty w

    Mysle, ze wiecej osob slyszalo o SGGW niz o AR we Wroclawiu, wiec przy
    szukaniu pracy zawsze cos jest w tym CV co sie pracodawcy skojarzy. Poza
    tym, jesli studiujesz w Warszawie to masz duzo wieksze szanse na praktyki i
    prace ( chociazby w trakcie studiow, jesli masz zamiar sie wyprowadzic z
    Wawy ). Pozniej latwiej Ci bedzie znalezc prace majac w CV SGGW i
    praktyki/prace. Ale to Ty musisz decyzje podjac.
    Jarod

  • 6. Data: 2005-06-07 21:18:16
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 07 Jun 2005 21:08:48 +0200, Chewie <c...@w...k.pl>
    napisał:

> [...]
    > w szkole o niższym poziomie- na Akademii Rolniczej w rodzinnym mieście
    > Wrocławiu? Zakładając dodatkowo, że w przyszłości nie ma się ochoty w

    Najlepiej isc na medycyne - malo lekarzy pojawia sie tu na forum.....

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2005-06-08 04:36:56
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Chewie napisał(a):
> [...]
    > w szkole o niższym poziomie- na Akademii Rolniczej w rodzinnym mieście
    > Wrocławiu? Zakładając dodatkowo, że w przyszłości nie ma się ochoty w

    Gdybyś przeczytała rankingi uczelni to by tego pytania na grupie
    dyskusyjnej nie było. Wybór byłby oczywisty Politechnika Wrocławska.
    Za Warszawą przemawia tylko jeden argument - może być łatwiej znaleźć
    pracę. Akurat jestem w temacie.
    Wwa

  • 8. Data: 2005-06-08 05:16:41
    Od: Chewie <c...@w...k.pl>

    Użytkownik steppi napisał:
> [...]
    > zawsze będziesz mieć większy rynek pracy i więcej ofert, nawet niż w samym
    > Wrocławiu - takie jest moje zdanie. Więc może warto jednak pomyśleć o

    Nigdy w życiu ;] Nie cierpie tego miasta

  • 9. Data: 2005-06-08 15:49:50
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 07 Jun 2005 21:08:48 +0200, ludzik
    o nazwie Chewie <c...@w...k.pl> wziął i wystukał na klawiaturce
    co następuje:

> [...]
    > w szkole o niższym poziomie- na Akademii Rolniczej w rodzinnym mieście
    > Wrocławiu? Zakładając dodatkowo, że w przyszłości nie ma się ochoty w

    co Cię interesuje w związku z SGGW i ochroną środowiska na nim ?

  • 10. Data: 2005-06-08 23:02:34
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    >Najlepiej isc na medycyne - malo lekarzy pojawia sie tu na forum.....

    pewnie nie umieją obsługiwać :]