PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto robić doktorat? › Re: Czy warto robić doktorat?
  • Data: 2004-08-16 13:56:01
    Temat: Re: Czy warto robić doktorat?
    Od: "Grzegorz " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Katarzyna Sokół <kasik.s_usuń_to@wp.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "ana" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Odp. 1 - nie pomaga a wręcz przeszkadza:(
    > odp. 2 - zdobyć pracę i po pewnym czasie na spokojnie usiąść do pracy
    > naukowej.
    > odp.3 - na chwilę obecną nie warto... może to się zmieni za 10 - 20 lat.

    Popieram w 99%.

    Chcialem isc na studia doktoranckie, ale
    nie poukladalo mi sie. Teraz bardzo sie ciesze.
    Teraz jak slucham marudzenia doktorantow, to robi mi sie
    nieodbrze.

    Inna sprawa jak idzie sie z powolania
    (w moim przypadku bylo paru matematykow,
    ktorzy niczego innego w zyciu nie mogliby robic).

    Grzegorz