PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto robić doktorat? › Re: Czy warto robić doktorat?
    From: "Riller" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto robić doktorat?
    Date: Sun, 15 Aug 2004 19:00:30 +0200

    > Wkrótce mam zacząć pisać pracę doktorską. Mam już ustalony z promotorem
    temat
    > i gotowy plan pracy. Jednak zdając sobie sprawę, jak dużego zaangażowania
    > wymaga praca naukowa, zaczynam zastanawiać się, czy warto na naukę tracić
    > kilka kolejnych najlepszych lat życia? Na ile doktorat pomaga w życiu
    > zawodowym? Co zrobić? Czy warto?

    Mi zostalo do konca studiow 2 lata i po cichu mysle o doktoracie.Rozmawialem
    o tym z moim prowadzacym ktory wlasnie go robi i zdaje sobie sprawe ze to
    nie jest takie lepkie.Jednak na dluzsza mete myslac kiedys podstawa to bylo
    jak ktos skonczyl szkole zawodowa pozniej szkole srednia a teraz podstawa to
    mgr.Bez tego trudno cokolwiek znalezc prace.Jak juz ktos ma doktorat to jest
    tio chyba jakies wyroznienie a co za tym idzie wieksze zarobki.nie wiem czy
    masz juz prace czy nie ale jesli ja nie bede mogl jej znalezc na pewno
    podejme sie pracy doktorskiej bo im blizej mi do konca studiow zdaje sobie
    sprawe z tego ze im wiecej sie bede uczyl tym wiecej zyskam(nie chodzi tu
    glownie o pieniadze)
    Pozdrawiam
    Tomal