PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Date: 19 Jul 2002 15:49:23 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    artur dyksinski <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Czesc.

    cokowliek by nie mowic o M$ to jest to firma bogata i co jak co ale dzialy
    marketingu i handlowy dzialaja w tej maszynerii perfekcyjnie.

    M$ przespal Internet o pare lat, a juz coraz mniej ludzi pamieta
    co to Netscape i IE uber alles.
    Dobrze pamietam czasy, kiedy IE kladziono do piachu, bo bylo ,,100 lat
    za murzynami'', wykladal sie co chwila itd, itp....

    teraz .net jest takim ledwie zywym konkurentem javy, ale cos mi sie wydaje,
    ze za 10 lat to .net bedzie sie kojarzyl wszystkim z pierwsza i rewolucyjna
    piaskownica dla programistow :-)))))

    tak jak teraz pierwszy i rewolucyjny byl DOS (bo dla kazdego),
    potem pierwsze i rewolucyjne byly Windowsy, teraz zyjemy w czasach
    kiedy Microsoft stworzyl a przynajmniej udostepnil/rozpowszechnil Internet....
    czasem zdaje mi sie, ze doczekam i czasow kiedy okaze sie, ze to
    Microsoft stworzyl Unixy i Linuxa...

    :-(

    pozdrawiam

    romekk - programista unixowy, w ,,realnym swiecie'' [bo unix/linux to piekna
    bajka, ktora sie pewnie kiedys skonczy] Delphiarz (raczej byly niz
    "na biezaco"...)