PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-19 16:12:40
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    >cokowliek by nie mowic o M$ to jest to firma bogata i co jak co ale dzialy
    >marketingu i handlowy dzialaja w tej maszynerii perfekcyjnie.
    Armator Tytanika to tez byla kiedys duza i bogata firma.
    :)

    >M$ przespal Internet o pare lat, a juz coraz mniej ludzi pamieta
    >co to Netscape i IE uber alles.
    Na czym?
    Bo zapewniam ze nie na AIX, HP-UX, a juz tym bardzie Solarisie.
    >Dobrze pamietam czasy, kiedy IE kladziono do piachu, bo bylo ,,100 lat
    >za murzynami'', wykladal sie co chwila itd, itp....
    A ja tam wcale dobrej pamieci miec nie musze.
    (ze 3 pady od samego rana...)
    >teraz .net jest takim ledwie zywym konkurentem javy, ale cos mi sie wydaje,
    >ze za 10 lat to .net bedzie sie kojarzyl wszystkim z pierwsza i rewolucyjna
    >piaskownica dla programistow :-)))))
    Tolega zajmuje sie hiromancja?
    Zawodowo?
    >tak jak teraz pierwszy i rewolucyjny byl DOS (bo dla kazdego),
    Takich ograniczonych horyzontów mozna tylko wspólczuc...
    >potem pierwsze i rewolucyjne byly Windowsy,
    No jakies 15 lat wczesniej byl MacIntosh...
    Uwaga jak wyzej.
    >teraz zyjemy w czasach kiedy Microsoft stworzyl
    >a przynajmniej udostepnil/rozpowszechnil Internet....
    To zapewne efekt uboczny jakis lekow.
    A bylo napisane "nie prowadzic, nie dyskutowac na newsach"
    :))))
    >czasem zdaje mi sie, ze doczekam i czasow kiedy okaze sie, ze to
    >Microsoft stworzyl Unixy i Linuxa...
    Stary mam dla ciebie rade:
    IDZ NA URLOP

    Pozdrawiam