PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy "uderzam" w dobra strone?

  • 11. Data: 2005-03-19 20:27:36
    Temat: Re: Czy "uderzam" w dobra strone?
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Zgadza sie.
    > Zgadza sie.
    > I tu sie zgadza.
    > Ale pytanie bylo o to czy w tej sytuacji przyjecie handlowca ma sens?

    Jeżeli stać cię na zrobienie dobrej firmy hostingowej w pierwszej
    kolejności polecałbym przyjęcie marketingowca mającego pojęcie o
    branży oraz własne, przemyślane koncepcje. Dopiero po ustaleniu
    strategii wejścia na rynek będziesz wiedział jaką koncepcję sprzedaży
    przyjąć i jak handlowcy mają pracować.

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl

  • 12. Data: 2005-03-19 21:01:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 19 Mar 2005 20:24:05 +0100, Kabaranda
    <k...@h...sg> zakodował:

    >Ale pytanie bylo o to czy w tej sytuacji przyjecie handlowca ma sens?

    Handlowca - jak najbardziej. W końcu ktoś musi produkt zaprezentować i
    sprzedać. Ale nie tak, jak Ty to sobie wyobrażasz.
    To nie krzyżówki czy karta rabatowa - więc jeżdżenie autkiem po
    mieście i dzwonienie w ciemno nie jest najlepszą metodą.
    Trzeba kogoś z kontaktami w branży i w firmach, których ofertę możesz
    uzupełnić.

    Czyli najpierw infrastruktura, potem marketing połączony ze sprzedażą.

    Tylko, że trzeba wpakować sporo kasy, a rynek jest dosyć nasycony
    (ostatnio rozpoznawałem tamat zrówno hostingu jak i kolokacji i oferta
    jest naprawdę spora).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 13. Data: 2005-03-20 14:46:34
    Temat: Re: Czy
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

> [...]
    >
    > Tylko, że trzeba wpakować sporo kasy, a rynek jest dosyć nasycony
    > (ostatnio rozpoznawałem tamat zrówno hostingu jak i kolokacji i oferta

    Mnie się wydaje, że ten rynek dojrzał już do specjalizowania się firm w/g
    technologii, do zajmowania się przez daną firmą konkretną technologią i
    robieniem naprawdę dobrej usługi w węższym zakresie. No może nie jedną
    technologią, powiedzmy pakietem technologii ukierunkowanym na pewnien typ
    zastosowań.

    Bo oferta faktycznie wydaje się spora, dopóki nie musisz szukać czegoś
    choćby trochę bardziej specjalistycznego niż goły PHP i Mysql plus parę
    najpopularniejszych bibliotek. Owszem, da się znaleźć dostawcę, który
    warunki spełnia, ale po pierwsze trzeba się naszukać np. tydzień, a po
    drugie, to że dany dostawca spełnia te warunki techniczne, wynika z
    przypadku a nie jego planu.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2005-03-20 16:35:09
    Temat: Odp: Czy
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    >Ile moze znalezc miesiecznie im klientow taki handlowiec?? .....ciach[]

    Rynek nigdy nie jest nasycony ,wazne jest aby swa oferte rozszerzac o nowe
    produkty (usługi) .
    Sprzedac mozna na kilka sposobów :

    - czy wasz dane sa bezpieczene ? (szyforowanie itp)
    - czy macie swobodny dostep do sieci ? (szybki,stabilny)
    - czy chcecie ograniczyc koszty ? (tanio)
    - czy chcecie zwiekszyc przychody ? (dodatkowe uslugi :sklep , formularze)

    w tej braży handlowiec nie sprzedaje "czerwonego samochodu" on sprzedaje
    "wizjie" .....

    rafal

  • 15. Data: 2005-03-20 19:53:46
    Od: "LeFeu" <l...@o...pl>

    faktycznie, pozycjonowanie wliczone w cene to swietny pomysl. I mozna
    calkiem tanio rozwiazac = wziac jakiegos pozycjonera na ryczalt:)

  • 16. Data: 2005-03-20 22:44:58
    Od: "Robert K." <i...@w...pl>

    Użytkownik "LeFeu" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > faktycznie, pozycjonowanie wliczone w cene to swietny pomysl.

    IMO jeden z lepszych 'haczykow' na pozyskanie klienta.
    Wszystkie rzeczy typu: tanie domeny, obsluga mail przez www, antywir itp juz
    spowszednialy.
    Wydaje mi sie ze istotne obecnie jest posiadanie dobrego antyspamu i
    ciekawego CMSa.

    > I mozna
    > calkiem tanio rozwiazac = wziac jakiegos pozycjonera na ryczalt:)

    Dokladnie.
    Ja pozycjonowalem strone klienta 15 min. Efekt: pierwsza 5tka wp i onet po
    3-4 slowach.
    Ale to oczywiscie studium przypadku.

    pozdr,
    Robert K.

  • 17. Data: 2005-03-21 10:35:41
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kabaranda wrote:

    > Witam!
    >
    > Mam pomysl, na rozszerzenie dzialalnsoci firmy o uslugi
    > hostingowe/kolokacji.

    I tu niestety już cały biznes się może zawalić...
    Nie to żebym odradzał, ale raczej sprowadziłbym cię na ziemię.
    Konkurencja w branży - ogromna.
    W dodatku ta konkurencja ma juz bazę klientów i to dużą.
    Na początku nie będziesz w stanie konkurować z nimi ceną - a jakość w
    wielu firmach jest już na naprawdę wysokim poziomie.
    Sam swego czasu myślałem o tym - ale odpuściłem po zrobieniu dokładnego
    rozeznania na rynku.
    Inaczej:
    porównaj swoją ofertę z np. www.IQ.pl
    Sam u nich trzymam strony i jestem bardzo zadowolony.
    Jakośc obsługi wzorowa - można w ciągu 5 minut załatwic sprawę - i to w
    sobotę o 23.50.
    A ceny? hyhy... 350 pln rocznie za serwer, który KAŻDEJ małej i
    sredniej firmie wystarczy. I ogromnej większości dużych też.
    Jesli jestes w stanie to przebić - walcz.
    Na początku twoja oferta będzie podobna zapewne do tych widzianych tu
    na grupie, 40 pln miesięcznie za 200 mega dysku i 5 mega bazy... Tylko
    jak się to przeliczy na rocznie, to wychodzi 480... a w IQ 350 pln za
    giga dysku na stronę i 4 giga na pocztę... przy czym baza może zajmowac
    całe giga, nie ma ograniczeń...
    To chyba jedna z najlepszych ofert na rynku, a w tej branży nie gra
    roli odległośc czy lokalizacja. Dlaczego więc klient miałby kupować
    drożej coś na gorszych warunkach...

    --
    Pozdro
    Massai