PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to szansa dla mnie?

  • 11. Data: 2005-01-09 17:23:57
    Temat: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:crra0f$n6n$1@inews.gazeta.pl...

    > A o jakim uniwersytecie mówisz? Może jakieś UW?

    PWr.
    Jak studiowac, to na jednej z dobrych uczelni. UW tez jest ok.

    I.

  • 12. Data: 2005-01-09 20:02:02
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Ale zaś z drugiej strony ostatnio rozmawiałem z magistrem po studich
    > dziennych, ukończonych jakieś dwa lata temu... mówie że ostatnio bawię
    > się tworzeniem midtletów na telefon. A ten zrobił dziwną minę i się pyta
    > "tworzeniem czego?".

    Ale to był magister czego? Bo ja, heh, też magistrem jestem, i też nie mam
    pojęcia, czym są te midtlety. Zresztą, czy to jest istotna wiedza nawet dla
    absolwenta informatyki? Tak pytam w ciemno, bo podejrzewam, że
    niekoniecznie...

    Sigurd

  • 13. Data: 2005-01-09 20:40:38
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Sun, 9 Jan 2005 21:02:02 +0100
    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Zresztą, czy to jest istotna wiedza nawet dla
    > absolwenta informatyki?

    Tak, bo powinno sie posiadac rowniez wiedze ogolna, a nie tylko to co
    konieczne jest w konkretnej specjalnosci.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 14. Data: 2005-01-09 20:42:04
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Kawała" <s...@a...net> napisał w wiadomości

    > Tak, bo powinno sie posiadac rowniez wiedze ogolna, a nie tylko to co
    > konieczne jest w konkretnej specjalnosci.

    Ale te jakieś dziwne cosie to jest wiedza ogólna? Oj, bo z budowy ucha
    środkowego przepytam :P

    Sigurd

  • 15. Data: 2005-01-09 21:05:16
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Ogólna wiedza branżowa. Jest źle jeśli dentysta nie zna budowy ludzkiej
    > głowy na tyle że nie wie co może uszkodzić przez przypadek i jak zrani
    > gdzieś człowieka w jakaś tętnice to zastanawia się "cholera czemu to nie
    > chce przestać krwawić!"...

    A to się podziel informacją, co to są te cosie ;-)

    Sigurd

  • 16. Data: 2005-01-09 21:05:56
    Od: Michał <n...@s...pl>

> [...]

    głowy na tyle że nie wie co może uszkodzić przez przypadek i jak zrani
    gdzieś człowieka w jakaś tętnice to zastanawia się "cholera czemu to nie

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2005-01-09 21:27:14
    Od: Michał <n...@s...pl>

    > A to się podziel informacją, co to są te cosie ;-)

    Przepraszam... ale co mnie to obchodzi? Pracy dentysty raczej nie podejmę,
    no chyba że gdzieś na bezludnej wyspie :D. Jak będę potrzebował to się
    spytam.
    Z biologii wiem jakie są skutki długotrwałej pracy przy komputerze, wiem co
    jest zdrowe co nie... i tyle mi wystarcza.
    A jakby dobrze poszukać to znalazłoby się lekarza który jeździ nowym
    Lexusem, ma dom za milion a jego dzieci siedzą przed 14" monitorkiem z
    poprzedniej epoki...

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2005-01-09 22:12:28
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Sun, 9 Jan 2005 22:05:16 +0100
    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A to się podziel informacją, co to są te cosie ;-)

    Kolega Michal chyba nie zrozumial wiec ja sie podziele ;P

    http://en.wikipedia.org/wiki/MIDlet

  • 19. Data: 2005-01-09 22:48:59
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Kolega Michal chyba nie zrozumial wiec ja sie podziele ;P

    o, dzięki ;-)
    To ja bym nie przesadzał z tą branżową wiedzą ogólną. Używając analogii z
    mojej dziedziny, znam ekonomistów, którzy nie mają pojęcia, co to np.
    równowaga Walrasa (pojęcie dośc podstawowe w pewnej działce). Jakoś nie
    uważam, żeby byli gorszymi ekonomistami.
    Szczerze mówiąc, nawet bardziej uważam za wyznacznik wykztałcenia wiedzę
    ogólną - nic specjalnego, ale np. rozpoznawanie obrazów Boscha czy wiedza na
    temat mechanizmu formowania się pasatów.

    Sigurd

  • 20. Data: 2005-01-10 07:34:55
    Od: uzdrowiciel <n...@p...swego.maila>

    Idź na studia dzienne to se mercedesem nowiutkim pojeździsz!!!!
    --
    Kąpilator w oku, parser w lewym boku