PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy z branzy IT w Lodzi...?

  • 1. Data: 2005-01-08 21:30:21
    Temat: Firmy z branzy IT w Lodzi...?
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    Czy ktoś się orientuje na temat rynku IT w Łodzi? Jakie firmy są godne
    polecenia, ewentualnie gdzie można znaleść stosowny spis takich firm?

    Jestem spoza Łodzi i zamierzam szukać pracy w Łodzi.

    Pozdrawiam

    Radek

  • 2. Data: 2005-01-09 11:13:11
    Temat: Re: Firmy z branzy IT w Lodzi...?
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Radek wrote:
    > Czy ktoś się orientuje na temat rynku IT w Łodzi? Jakie firmy są godne
    > polecenia, ewentualnie gdzie można znaleść stosowny spis takich firm?

    Ericpol, TPSA. Może coś jeszcze ;-)
    Przeprowadzanie się do Łodzi za pracą to chyba nie najlepszy pomysł.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl

  • 3. Data: 2005-01-09 16:26:06
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    > Ericpol, TPSA. Może coś jeszcze ;-)
    > Przeprowadzanie się do Łodzi za pracą to chyba nie najlepszy pomysł.

    Chyba poszukiwanie pracy wogole to nie najlepszy pomysl :-), a tak prawde
    mowiac jakie miasta sa lepsze pod tym wzgledem ?, slyszalem ostanio ze w
    Warszawie tez jest ciezko :-(

  • 4. Data: 2005-01-09 16:29:35
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Radek wrote:

    > Chyba poszukiwanie pracy wogole to nie najlepszy pomysl :-), a tak prawde
    > mowiac jakie miasta sa lepsze pod tym wzgledem ?, slyszalem ostanio ze w
    > Warszawie tez jest ciezko :-(

    Mimo wszystko większość ogłoszeń pochodzi właśnie z Warszawy no i może
    z Krakowa. Niestety tak wyszło, że jest Warszawa i czasem nic dalej.
    Proponowałbym odwrócić kolejność. *Najpierw* znaleźć gdzieś pracę,
    a potem się tam przeprowadzać.

  • 5. Data: 2005-01-09 17:10:02
    Od: "Radek" <R...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski"

> [...]
    > z Krakowa. Niestety tak wyszło, że jest Warszawa i czasem nic dalej.
    > Proponowałbym odwrócić kolejność. *Najpierw* znaleźć gdzieś pracę,

    Obecnie mam pracuje, jednak nie jestem z niej zadowolony w wielu względów.
    Tu gdzie mieszkam nie mam szans na nic innego ( zbyt małe miasto, brak
    perspektyw na rozwój itp. itd.). Obecnie mam właśnie strategie "najpierw
    szukam" potem się przeprowadzam inaczej nie wyobrażam sobie tego.

  • 6. Data: 2005-01-11 21:10:37
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> wrote in message

    > Ericpol, TPSA. Może coś jeszcze ;-)

    Jest jeszcze Epsilio (dawny Wonlok) i kilka banków. Nie mówię że rekomenduję
    (zależy jakie masz oczekiwania), ale sprawdzić można. Więcej ofert IT
    znajdziesz w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

    strach