PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-22 19:50:02
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> wrote in message
    news:bs6199$3bh$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > A jednak ci - jak mówisz biedni - ludzie kupuja na potęgę.
    > Byłem w Media Markt, bo chciałem wybrać coś dla mojej mamy. Nie
    zdecydowałem
    > się. Zadzwoniłem do siostry, trochę mi poradziła. Poszedłem trzy dni
    > później. Połowa towaru zniknęła...
    > Mojego asortymentu też nie było i musiałem jechać gdzie indziej, by go
    > kupic..
    > To nie jest bieda...

    Ludzie maja jeszcze oszczednosci. Dziadkowie rozpruwaja skarpety,
    rodzice czyszcza sobie ostatnie pieniadze na kontach. Przy sredniej krajowej
    2500zl coz mozna sobie za to kupic? 5 par butow? 2 kurtki? Mysle, ze ludzie
    ciulaja miesiacami, by potem przed swietami zaszalec. Stad te tlumy caly rok
    hipermarketach, gdzie rzucono ser zolty za 8.99zl i szynke za 9.99zl. Zra
    gowno
    i sie ciesza, ze moga zaoszczedzic chocby 10zl. Nie jezdza na wczasy, tyraja
    po godzinach...

    Mieszkam w Irlandii i mam porownanie przyjezdzajac do PL. Ceny w PL sa
    szokujace, drozej niz w IRL, choc zarobki 4x mniejsze. Polak wyda pol pensji
    na kurtke zimowa - w czyms chodzic musi, wiec zaoszczedzi i kupi. Kupi
    dziecku
    komputer - kocha je i wypruje sobie flaki by na niego nazbierac. Ale dla
    ciebie
    to nie jest bieda...

    Biednie nie bedzie, jak za srednia krajowa Polaka bedzie stac na kupno 10
    wiez hi-fi,
    2 laptopow i 20 par butow.
    Bez zaciskania pasa w miedzyczasie.

    GreG