PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-23 06:02:24
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "Brodek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GreG <g...@w...pl> napisał(a):
    > Pisalem juz o tym, ze sa i ci mniej zaradni. W ekosystemie sa slabsi i
    > silniejsi. Jesli
    > nalezysz do silniejszych - brawo! Dlatego jednak istnieje socjal, bo nie

    Komuniści ci głowę poprzestawiali - stosunkowo od niedawna ten socjal istnieje...
    "Nowoczesny" socjal został wymyślony i wprowadzony przez Otto von Bismarcka
    raptem w drugiej połowie XIX wieku. Myślę więc, że socjal jest zaledwie luźno
    związany z 'człowieczeństwem'. Nie było, go bowiem ani za romantyzmu, ani za
    odrodzenia.. Nie było go też za starozytnych a za ich czasów wyobraź sobie
    nawet kwitło niewolnictwo..
    Nie żebym popierał niewolnictwo, ale twierdzenie, że socjal odróżnia nas od
    zwierząt to po prostu bzdura..

    > jestesmy zwierzetami. I dlatego ty, wybierajac zycie i prace w takim
    > systemie
    > musisz placic na utrzymanie tych gorszych. Nie podoba sie? Spakuj sie i

    Widzisz, nie rozumiesz problemu.
    Wszelkie znaki na niebie (tj. wszelakie rozważanie mądrych głów) i na ziemi
    (tj. przykłady praktyczne z różnych krajów) pokazują, że tam gdzie socjal jest
    mniejszy ludzie w dłuższym okresie żyją dostatniej, gospodarka rozwija się
    szybciej. Tak więc to, że ja płacę na 'tych gorszych' (to Twoje określenie)
    szkodzi przede wszystkim _im_ a nie mi. Ja sobie bowiem poradzę. A oni na tym
    socjalu, który tak wychwalasz będą właśnie wegetować.

    > wyjedz
    > tam, gdzie nie kaza ci placic. Czy jednak tam bedziesz takim samym
    > czlowiekiem sukcesu?

    Hi, hi...
    Ciekaw jestem z czego by wtedy żyli ci słabsi?..
    Tak, jestem przekonany, że bym sobie poradził.

    > Dla mnie to ty narzekasz non stop, zalac sie jak to ty musisz tylko placic
    > na nieudacznikow.

    Nie, nie narzekam. Ja po prostu stwierdzam fakty..

    Pzdr
    Brodek