PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
    From: " Marek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to prawda?
    Date: Mon, 22 Dec 2003 00:49:16 +0000 (UTC)

    Brodek <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> napisał(a):

    > Hi, hi...
    > To niestety tylko piekna utopia..
    > Tylko utopia..

    To nie do końca utopia. Są kraje gdzie socjal jest o wiele wyższy, a ich
    władze twierdzą, że nie stać ich kraju na duże bezrobocie.

    > Nie. To nieprawda i wiesz to doskonale.

    Jasne. Ponad 3 mln bezrobotnych to rzeczywiście praca dla wszystkich
    przez duże p i duże w.

    > Opieka nad osobami, które nie moga wykonywac pracy ze starości a dotowanie
    > osób, które są zdolne do pracy a uważają na przykład, że uwłacza ich
    > godności szukanie roboty w innym mieście to dwie rózne sprawy.
    > Starcy - tak, płaćmy.
    > Nieudacznicy - nie, przynajmniej ja się nie zgadzam.

    Nie sądzisz, że nazywanie ofiar nie do końca przemyślanej transformacji
    nieudacznikami świadczy o braku kultury i nie tylko. Każdy kto ma dziś pracę
    lub firmą, może jej jutro nie mieć z różnych powodów, a wtedy ten krytykowany
    teraz przez niego socjal będzie nagle dobrodziejstwem.

    > Jesteś jednak frustratem, który spadł z wysokiego stołka, bo stał się
    > niepotrzebny i plujesz jadem na innych.
    Nie spadłem z wysokiego stołka, a pluję tylko na politykierów, bo na polityka
    wbrew pozorom trzeba się nadawać.

    > To się da wyczuć. I jeśli jakikolwiek pracodawca z Tobą chwilę pogada to cię
    > nie przyjmie - po co mu kłopoty..

    Jesteś w błędzie. Doradca zawodowy po testach i około 6-ciu godzinach rozmów,
    stwierdził, że jestem przekonujący, a moim podstwowym problemem jest to, że z
    racji metyki nie jestem proszony na rozmowy wstępne.

    > Frustrat, frustrat, frustrat..
    > Malkontent, przegrany i niezardny malkontent. Nieudacznik.

    Burżuj, którego sukces życiowy opiera się na braku empatii i nadziei,
    że powodzenie życiowe będzie trwać wiecznie. Świat nie jest pluszowy
    i dzisiejsze powodzenie może się jutro zmienić w klęskę. A wtedy zobaczysz
    jak to przyjemnie gdy ktoś ciebie nazwie przegranym nieudacznikiem.

    > Podatki są zbyt wysokie, co sprawia, że po prostu nie opłaca się zatrudniać
    > więcej.
    Powiedz raczej, że nie chce się tobie mieć większej firmy, lub oceniasz
    realnie sytuację, że nie będziesz mieć tylu klientów, żeby utrzymali tobie
    większą firmę. Za mało pieniędzy jest na rynku do wygenerowania dużo
    większych obrotów.

    > Gdyby nie to, co zabiera
    > państwo znacznie więcej ludzi byłoby stać i na prywatne leczenie i na
    > prywatną szkołe. A lekarze i nauczyciele wydawali by też te pieniądze z
    > porzytkiem dla innych..
    > ale połowę zabiera państwo...

    Może kiedyś jak się reforma powiedzie ...

    Marek