PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to ma sens waszym zdaniem ??? Bardzo prosze o info › Re: Czy to ma sens waszym zdaniem ??? Bardzo prosze o info
    From: "Vei" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to ma sens waszym zdaniem ??? Bardzo prosze o info
    Date: Wed, 5 Mar 2003 09:13:05 +0100

    > Witam !
    >
    > Mam do was pytanie , jestem zainteresowany otwarciem agencji
    > detektywistycznej zajmującej się tylko "zdradą " . Chodzi o niewiernych
    > partnerów . Proszę was o wypowiedz czy waszym zdaniem będzie
    zainteresowanie
    > tego typu usługami .
    > Z góry wielkie dziki za odpowiedź .
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin

    Zalezy gdzie mieszkasz i gdzie te agencje otworzysz. Np. w moim niewielkim
    mieasteczku - raczej sensu by nie bylo, bo i tak wszyscy o wszystkich
    wszystko wiedza :(
    Ale duze miasto - czemu nie.
    Mysle, ze bedziesz mial chetnych, ktorzy zleca ci wykonanie dla nich uslugi
    tropienia niewiernego meza lub zony.