PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy negocjowac na maxa podczas zatrudniania się? › Re: Czy negocjowac na maxa podczas zatrudniania się?
  • Data: 2008-04-04 16:00:43
    Temat: Re: Czy negocjowac na maxa podczas zatrudniania się?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ft4jaj$d3s$1@opal.icpnet.pl...

    > Co więcej, jeśli później okaże się, że kandydat jest *naprawdę* dobry i
    > nie boi się poświęceń wobec pracodawcy, to na podwyżkę jak najbardziej
    > może liczyć.

    A Ty, w myśl swoich teorii, dałbyś mu podwyżkę, skoro pracuje za aktualną
    kwotę i na dodatek już na początku dał d.. walcząc o "drastyczne zwiększenie
    swoich szans" ? Nie dałbyś. Jeszcze byś kombinował, jak mu coś urwać. Więc nie
    wciskaj Koledze ciemnoty.

    BTW, teraz przyszło mi do głowy, że "dostać podwyżkę" i "liczyć na podwyżkę" w
    Twoim matriksie znaczy coś zupełnie innego :)

    e.