PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy negocjowac na maxa podczas zatrudniania się? › Re: Czy negocjowac na maxa podczas zatrudniania się?
  • Data: 2008-04-05 14:32:55
    Temat: Re: Czy negocjowac na maxa podczas zatrudniania się?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mógłbys jako specjalista w tej dziedzinie podać najbardziej pożądane
    > i doceniane przez pracodawców formy poświęceń dokonywanych przez
    > pracowników na ich rzecz, zakres i czasokres realizowania poświęcenia
    > oraz spodziewane efekty?

    Przede wszystkim efektywna praca - czyli szybkie tempo, duże
    zaangażowanie itp., zależnie od konkretnego stanowiska - widocznym
    efektem jest duże zmęczenie pod koniec dnia, które powoduje, że
    pracownik nie ma na nic więcej siły.

    Aby nie było podtekstów, ja sam, jako kierownik, tak właśnie pracuję.

    Druga sprawa to długość pracy - tutaj chyba niczego nie trzeba tłumaczyć.

    Trzecia sprawa to podnoszenie kwalifikacji - pracownik powinien je
    podnosić w takim zakresie i kolejności, w jakim każe mu przełożony. Nie
    powinien sobie też zaprzątać głowy kwalifikacjami, które mu nie będą
    potrzebne na jego stanowisku, ewentualnie stanowisku docelowym, na jakie
    planuje go docelowo przenieść jego przełożony.

    Spodziewane efekty to uznanie przełożonych, gratulacje i pochwały, w tym
    publiczne, uścisk dłoni jednej z wysoko postawionych osób w firmie, oraz
    perspektywa awansu (tutaj po uprzednim sprawdzeniu kwalifikacji
    psychologicznych) i podwyżki.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com