PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy naleza mie pieniadze

  • 1. Data: 2005-05-17 21:41:06
    Temat: Czy naleza mie pieniadze
    Od: "Aga" <s...@p...onet.pl>

    Wiec tak - podpisalam umowe zlecenie. Moja praca rozpoczela sie od szkolenia
    40 godzinnego. Niestety po szkoleniu powiedzieli ze nie chca ze mna
    wspolpracowac. Czy naleza mi sie pieniadze za godziny ktore spedzilam na
    szkoleniu?
    Aga

  • 2. Data: 2005-05-17 21:44:15
    Temat: Re: Czy naleza mie pieniadze
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Aga napisał(a):
    Czy na umowie-zleceniu bylo napisane ze Twoja praca bedzie odbycie
    szkolenia?;P Bo umowa-zlecenie ma to do siebie, ze wynagrodzenie
    otrzymuje sie za wykonana czynnosc. Jesli bylas tylko na szkoleniu to
    nie bardzo widze podstawy do placenia. A dla Ciebie zysk taki, ze masz
    jakies nowe doswiadczenie (no chyba ze placilas za szkolenie z wlasnej
    kieszeni). Wiem ze stracilas pewnie czas - ale niestety, takie sa realia:(

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-05-18 00:04:55
    Od: "Err0rek" <dll.0x00f38ac3h.error.in.brainNONONONOSPAMTOWYRZUĆ@gazeta.pl>

> [...]
    > 40 godzinnego. Niestety po szkoleniu powiedzieli ze nie chca ze mna
    > wspolpracowac. Czy naleza mi sie pieniadze za godziny ktore spedzilam na

    wszystko zalezy od umowy, ja mialem na umowie ze za dzien szkolenia
    dosteje 50 zł brutto, tez na umowe zlecenie. A napisz w jakies firmie i
    z czego to szkolenie :) ?

  • 4. Data: 2005-05-18 08:11:03
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Tue, 17 May 2005 23:44:15 +0200, badzio wrote:

> [...]
    > jakies nowe doswiadczenie (no chyba ze placilas za szkolenie z wlasnej
    > kieszeni). Wiem ze stracilas pewnie czas - ale niestety, takie sa realia:(

    Często zdarza się tak że oferta pracy jest wabikiem do wykupienia
    szkolenia. Tak robił swojego czasu Herbalife. Jeżeli jest to szkolenie
    wewnętrzne np. dotyczące standartów firmowych czy innych takich, szkolenie
    to powinno być bezpłatne.

  • 5. Data: 2005-05-18 08:33:18
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Paweł Gałecki napisał(a):
    > Często zdarza się tak że oferta pracy jest wabikiem do wykupienia
    > szkolenia. Tak robił swojego czasu Herbalife.
    Wiem, bo bylem kiedys na takim spotkaniu. Jak uslyszalem ze mam zaplacic
    sam za szkolenie to powiedzialem zeby sie pukneli mloteczkiem w glowke i
    wyszedlem;)
    > Jeżeli jest to szkolenie
    > wewnętrzne np. dotyczące standartów firmowych czy innych takich, szkolenie
    > to powinno być bezpłatne.
    Zgadzam sie

    --
    Michal "badzio" Kijewski