PracaGrupypl.praca.dyskusje › Native speaker

  • 1. Data: 2005-05-18 00:52:21
    Temat: Native speaker
    Od: " Nitka" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    prosze napiszcie mi czy oplaca sie pracowac w Polsce jako native speaker?
    Obecnie jestem w Stanach i moj przyjaciel, Amerykanin chcialby sprobowac sil
    na naszym polskim rynku, gdyz strasznie podoba sie mu nasza ojczyzna. Jakie
    ma szanse na znalezienie pracy, jesli np ma tylko ukonczona szkole srednia?
    Czy chcac pracowac jako nauczyciel musialby isc na studia, zrobic jakies
    doszkalajace kursy? Jak to wszystko wyglada. Osobiscie powiedzialam mu, ze
    native speakerzy sa poszukiwani..
    Dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    Nitka

  • 2. Data: 2005-05-18 06:38:54
    Temat: Re: Native speaker
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

> [...]
    > srednia?
    > Czy chcac pracowac jako nauczyciel musialby isc na studia, zrobic jakies

    Native speakerów bardzo chętnie przyjmuje wiele szkół j. angielskiego (i nie
    tylko oczywiscie). Napewno musiałby zrobić jakieś kursy przeszkalające z
    danej met. nauczyania (np. jeśli miałby uczyć w szkole Callana)
    Ze swojej strony polecam porównanie szkół ponieważ jest ich bardzo wiele, a
    jakośc nauczania i zarobki nauczycieli bardzo się różnią. Poza tym może
    dodatkowo zarabiać udzielając lekcji prywatnych, a wiem z doswiadczenia ze
    zainteresowanie lekcjami u obcokrajowców jest bardzo duże.