PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nadchodzi następny obwał rynku pracy? › Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
  • Data: 2004-02-26 17:06:25
    Temat: Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Poza tym ja nie wierzę w cuda. Przeciętny polski pracodawca jest za
    > leniwy, żeby utworzyć nowe miejsca pracy. Jak będzie miał mniejsze
    > podatki, to będzie miał więcej lepszych samochodów, będzie miał
    > większy basen i będzie na Hawajach nie raz w roku, a co najmniej raz
    > na kwartał, albo się tam przeprowadzi i będzie kazał sobie tam
    > przysyłać kasę i sprawozdania. Oczywiście pod warunkiem, że będzie mu
    > sie chciało je czytać.

    1) Ktos mu bedzie uslugiwal - powstana nowe miejsca pracy
    2) Jesli jest tak dobrze to zostan przedsiebiorca, a nie jecz jak stara
    baba. JEsli jest tak latwo - droga wolna - na co czekasz? Za to, ze facet
    ryzykuje - to chyba moze robicx ze swoja kasa co chce, nie sadzisz?

    > pracodawca się odezwał? najedzony głodnego nie zrozumie

    Mamy rowne zoladki to tez swgo czau bylo bardzo polularne haslo.
    nie rozumiesz ze pracuejsz u kogos - i jak jemu zabierzesz to on tobie tez
    bedzie mogl mniej dac?

    P.S. Nie, nie jestem pracodawca...