PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nadchodzi następny obwał rynku pracy? › Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
  • Data: 2004-02-26 15:37:34
    Temat: Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Widzisz, malo rozumiesz.
    > A moze bedzie tak, ze mniej lewych rtencistow - to wiecej kasy w panstwie -
    > wiec beda mogli w koncu obnizyc podatki. Wiecej kasy u pracodawcow to
    > wieksze inwestycje i wiecej mijsc pracy. Mniejsze obciazenia fiskalne beda
    > tez zacheta do tworzenia wlasnych miejsc pracy.
    to się sprawdza tylko w normalnym kraju. W Polsce jest takie zatwardzenie
    wszystkiego, że pozbawieni środków do życia na czas majstrowania przy
    gospodarce, mogą nie dożyć pozytywnych skutków tej zabawy.
    Poza tym ja nie wierzę w cuda. Przeciętny polski pracodawca jest za leniwy,
    żeby utworzyć nowe miejsca pracy. Jak będzie miał mniejsze podatki, to będzie
    miał więcej lepszych samochodów, będzie miał większy basen i będzie na
    Hawajach nie raz w roku, a co najmniej raz na kwartał, albo się tam
    przeprowadzi i będzie kazał sobie tam przysyłać kasę i sprawozdania.
    Oczywiście pod warunkiem, że będzie mu sie chciało je czytać.

    > ale rozumiem, ze mentalnosc pracownika najemnego nie pozwala ci wyjsc poza
    > utarte scheamty myslenia...

    pracodawca się odezwał? najedzony głodnego nie zrozumie

    Marek