PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy nadchodzi następny obwał rynku pracy? › Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
  • Data: 2004-02-26 13:49:13
    Temat: Re: Czy nadchodzi następny obwał rynku pracy?
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał(a):

    > Cholera - znowu "socjalista" się trafił...

    Cholera - socjalista powiadasz! To znaczy, że wróciły przedwojenne
    czasy, kiedy to - jak mi opowiadali starsi członkowie rodziny - każdego
    co się domagał pracy nazywano komunistą.

    > Jak ja czasem widzę zdrowe jak byki chłopy i baby ... to
    > się n prawdę odechciewa pracować w tym kraju. Z jakiej to okazji mam robić
    > na te wszystkie darmozjady??

    Z jednej strony masz rację, a z drugiej zgadnij kiedy będą wyższe pensje?
    Gdy będzie 500 tys. bezrobotnych, czy jak będzie 5 mln. bezrobotnych?
    Poza tym punkt widzenia tego co jeszcze ma pracę i punkt widzenia
    bezrobotnego, mają prawo mocno się róznić - to chyba jasne!

    > ... a ktoś faktycznie chory może stracić rentę, bo
    > zgubi mu się jakiś papier lekarski sprzed lat...

    Od 1989-go na zainicjowanym przez Balcerowicza bałaganie - bo reformą to
    trudno nazwać :))))) - stale tracą tylko uczciwi, biedni, słabi i chorzy,
    bo władza zachowuje się jak zwariowany Janosik - grabi biednych i rozdaje
    bogatym

    Marek