PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy można samemu opłacać skladke zdrowotną przy zatrudnieniu na umowe o dzielo do zus? › Re: Czy można samemu opłacać skladke zdrowotną przy zatrudnieniu na umowe o dzielo do zus?
  • Data: 2003-10-10 08:07:17
    Temat: Re: Czy można samemu opłacać skladke zdrowotną przy zatrudnieniu na umowe o dzielo do zus?
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Thu, 9 Oct 2003 17:38:10 +0200, gdy "herst"
    <k...@w...pl> napisał:

    >Witam
    >
    >Moj pracodawca nie chce oplacac mi składki zdrowotnej(ani zadnych innych)
    >jestem zatrudniona na umowe o dzielo,czy moge sama sobie oplacac składke i
    >czy moja rodzina w takim przypadku (dzieci mąż)jest objęta tym
    >ubezpieczeniem?Czy może powinnam zgłosić się w NFZ i z nimi to załatwiać?
    >pozdrawiam

    Było to kiedyś na tej grupie (groups.google.com). W skrócie: można
    opłacać składkę samodzielnie, jeśli nie płacisz jej nigdzie indziej,
    jest to około 170zł/mies. (informacje też są na stronie www.zus.pl)

    Podobnie chyba z rentowym i chorobowym.

    Warto też się zastanowić nad założeniem DG. Nie śledzę prasy, ale chyba
    liniowe 19% na przyszły rok już jest przesądzone?

    pzdr
    Robert