PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy można mieć dwa etaty? › Re: Czy można mieć dwa etaty?
    From: "PioPio" <e...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy można mieć dwa etaty?
    Date: Thu, 4 Sep 2008 10:49:34 +0000 (UTC)

    > Tego to nie rozumiem. ZUS nie chce dostać za dużo??
    > Dziwne... ;)

    A nie chce, nie chce. To pewnie wynika z tego, ze później nie chcą za dużo
    płacic emerytury takiemu osobnikowi.
    Ze stron ZUS:

    Podstawa wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe w danym roku
    nie może być wyższa od kwoty trzydziestokrotności prognozowanego przeciętnego
    miesięcznego wynagrodzenia miesięcznego w gospodarce narodowej na dany rok
    kalendarzowy, określonego w ustawie budżetowej, ustawie o prowizorium
    budżetowym lub ich projektach, jeżeli odpowiednie ustawy nie zostały uchwalone

    > Ale i tak nie widzę przeciwwskazania do podjęcia pracy na dowolnej liczbie
    > etatów.

    W przypadku lekarzy też jest to raczej mało prawdopodobne. Może pracować tylko
    ileś tam (bodajże 40) h tygodniowo i już.
    Oficjalnie nie wolno w rzeczywistości wszyscy te zakazy jakoś sobie ignorują.
    Kierowcy, lekarze, praca w szkodliwych warunkach itp etc tych zakazów by się
    pewnie sporo nazbierało.