PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy można mieć dwa etaty? › Re: Czy można mieć dwa etaty?
  • Data: 2008-09-03 18:55:10
    Temat: Re: Czy można mieć dwa etaty?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g9mgti$554$1@node1.news.atman.pl Nikiel ;)
    <n...@O...poczta.fm> pisze:

    > W przypadku niektórych zawodów trzeba.
    Jaka jest podstawa prawna tego twierdzenia?

    > Mowa o kierowcach, gdyż ich czas pracy liczony u wszystkich pracodawców
    > nie może przekraczać norm.
    No, kierowca to jeden zawód, a nie niektóre zawody... :)
    Poza tym u kierowców liczy się czas jazdy, a nie pracy (to nie to samo).
    No i:
    - jaka jest podstawa prawna twierdzenia, że kierowca musi informować
    pracodawcę, że podejmuje pracę gdzie indziej?
    - kto powiedział, że też jako kierowca?
    - jak i kto miałby ktoś sprawdzić/dowiedzieć się, że się obywatel zatrudnił
    gdzieś jeszcze?

    > Poza tym istnieje kwestia przekroczenia granicy powyżej której nie
    > odprowadza się składek ZUS. Jeżeli ktos ma wysokie pobory, to musi
    > pilnować żeby nie było przekroczenia. W tym roku jest to ok 85 tys.
    > /brutto, podstawy oskładkowania/.
    Tego to nie rozumiem. ZUS nie chce dostać za dużo??
    Dziwne... ;)
    Ale i tak nie widzę przeciwwskazania do podjęcia pracy na dowolnej liczbie
    etatów.

    > No i kwestia podatków.
    A o tym to przecież napisałem, po co powtarzać?

    --
    Jotte