PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie takie same obawy ? › Re: Czy macie takie same obawy ?
    From: w...@k...net.pl (WOJSAL)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy macie takie same obawy ?
    Date: Sat, 28 Sep 2002 23:04:20 +0000 (UTC)

    Szanowny(a) Salomon napisal(a) Wed, 25 Sep 2002 21:46:09 +0200:
    >Czy macie podobne problemy, że wysyłacie oferty i NIKT WAS nie chce ??? Bo
    >już nie widzę innego rozwiązania, albo miałem cholernego pecha trafiać na
    >takich co przyjmują człowieka i zwalniają, albo trzeba dziś wysłać 100 ofert
    >aby być na 1 rozmowę kwalifikacyjną zaproszonym.
    >Chciałbym aby się podzielili uwagami osoby które są w podobnej sytuacji (nie
    >tylko) i których NIKT nie chce przyjąć, bo sam nie wiem co już mam myśleć na
    >temat rynku pracy.
    >I proszę nie piszcie że jedynym rozwiązaniem jest własna działalność, bo
> [...]

    W naszym kraju jest niemal 20% bezrobocia. Nie dziw sie
    wiec, ze nie ma pracy w ulubionej preofesji. Moze to
    przykre, ale po prostu prawdziwe.

    Co robic? Albo pracowac w swojej profesji za byle co,
    albo brac robote taka jak jest, chociazby sprztanie
    ulic. Nigdzie bowiem nie jest napisane ze np. informatyk
    bedzie stale programowal, ze nie moze popracowac
    miotla. Po prostu bierz robote jaka jest.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)