PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie takie same obawy ? › Re: Czy macie takie same obawy ?
  • Data: 2002-09-30 08:22:24
    Temat: Re: Czy macie takie same obawy ?
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W naszym kraju jest niemal 20% bezrobocia. Nie dziw sie
    > wiec, ze nie ma pracy w ulubionej preofesji. Moze to
    > przykre, ale po prostu prawdziwe.
    >
    > Co robic? Albo pracowac w swojej profesji za byle co,
    > albo brac robote taka jak jest, chociazby sprztanie
    > ulic. Nigdzie bowiem nie jest napisane ze np. informatyk
    > bedzie stale programowal, ze nie moze popracowac
    > miotla. Po prostu bierz robote jaka jest.

    Ja szukam w IT nie dlatego, że ODDZIECKACHCEBYĆKOMPUTEROWCEM
    tylko dlatego, że w tym zawodzie mam największe szanse. Uważam,
    że gdy złożyłbym podanie o pracę jako sprzątaczka (sprzątaczek),
    to i tak przyszedł by ktoś po podstawówce i z 10 letnią praktyką
    i szef by wybrał jego bo jemu może płacić mniej, zresztą podobnie
    jak w każdym innym zawodzie.

    Myślę, że przedmówca ma podobny problem.

    Pozdrawiam
    Przemek