PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie takie same obawy ? › Re: Czy macie takie same obawy ?
    From: "Dorota" <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy macie takie same obawy ?
    Date: Thu, 26 Sep 2002 20:13:04 +0200

    W marcu 2002 minął rok jak jestem bez pracy. Firma z której odeszłam
    jest bardzo znana. Z zewnątrz koronki, bajery itd. Pod spodem .... aaa
    szkoda gadać. Na dwa tygodnie przed wręczeniem mi (i kilkudziesięciu
    innym) odbył się cyrk pt "ocena pracownika". Pełen bajer, menedżerstwo,
    i ohy jak to u nas super. Co do mnie otrzymałam bardzo wysoką notę, naet
    z dopiskiem iż powinnam mież jeszcze wyższe i ambitniejsze zadania. Po
    dwóch tygodniach szef mówi, że mam iść do kadr. A tu mnie sadzają i
    wręczają wypowiedzenie. Szefunio-pożal się Boże oczy w rybkę i
    "biedaczek" nic nie wiedział. Postawiony "po mur" kajał się jak rudy lis
    i skamlał "ja się bałem, porteczki pełne straszku..." i takie tam bzdury
    i łgarstwa. Wysłałam kilkaset (tak około 500) ofert przez ten czas
    (maile, listy zwykłe, polecone, osobiście itd). Swoją plikację oprócz
    tadycyjnego zapisu wspierałam cześto prezentacją na CD. W fomie strony,
    power poina, Corel Pesentation zależnie od tego czym dysponowała druga
    strona. No i na CD dodawałam jeszcze PDF i zapis w .doc i .rtf. Po to
    aby móc się zorientować już na wstępie co potrafię. Tylko jeden z
    pracodawców mi odpowiedział i poprosił na rozmowę. I co ciekawę już w
    mailu (akurat ta oferta wysyłana była mailem) powiedział, że pracy nie
    ma ale pragnie poznac osobe która potrafi napisać tak niebanalne i
    profesjonalne Cv i LM. Na 5 maili miałąm odpowieź z automatu typu:
    otrzymaliśmy ble ble ble. I ............................... cisza. Mój
    poblem to przekroczona cztedziestka. Znaczy pewnie, że stara, a
    papilotach na głowie, guba i chodzi jak kaczka. Bo takie jest
    wyobrażenie. Niedawno usłyszałam od osoby która mnie dawnooooooooo nie
    widzoiała że to niemożliwe bo z taką wiedzą, praktyką, umiejętnościami
    ....... No cóż nic dodać nic ująć. Powodzenia Dorota