PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie takie same obawy ? › Re: Czy macie takie same obawy ?
    From: "Monique" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy macie takie same obawy ?
    Date: Thu, 26 Sep 2002 19:28:15 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@milla.ask33.net

    Użytkownik "Salomon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:amt3ne$bks$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    > [ciach]
    > Czy macie podobne problemy, że wysyłacie oferty i NIKT WAS nie chce ??? Bo
    > już nie widzę innego rozwiązania, albo miałem cholernego pecha trafiać na
    > takich co przyjmują człowieka i zwalniają, albo trzeba dziś wysłać 100
    ofert
    > aby być na 1 rozmowę kwalifikacyjną zaproszonym.
    > Chciałbym aby się podzielili uwagami osoby które są w podobnej sytuacji
    (nie
    > tylko) i których NIKT nie chce przyjąć, bo sam nie wiem co już mam myśleć
> [...]
    Mój mąż szukał w Wawie pracy ponad rok, w zasadzie półtora roku.... Też w
    IT. U niego dodatkowym problemem były studia wieczorowe, które miały główny
    priorytet (stac nas było na takie rozwiązanie bo ja cały czas normalnie
    pracowałam). Wysyłaliśmy ogromne ilości ofert - jako odpowiedzi na
    ogłoszenia, sami z własnej inicjatywy do róznych firm, do firm, gdzie
    pracują nasi znajomi... i bryndza:-( Nie wiem czy z 5 firm sięodezwali...
    Aż do kwietnia teo roku - na pl.praca.oferowana było ogłoszenie, wysłał CV,
    zaprosili go na rozmowę i tego samego dnia dowiedział się, że ma pracę! Więc
    może się udać!
    Czego Ci z całego serca życzę!!!!

    Pozdr.
    Monika