PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie takie same obawy ? › Re: Czy macie takie same obawy ?
    From: "pomme" <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy macie takie same obawy ?
    Date: Thu, 26 Sep 2002 12:41:11 +0200

    > Czy macie podobne problemy, że wysyłacie oferty i NIKT WAS nie chce ??? Bo

    Jasne
    Szukałam pracy przez ponad rok, na szczęście przez cały ten czas byłam
    zatrudniona. Jeszcze w zeszłym roku trafiały sie jakieś spotaknaia, potem
    juz nic. Jedna pani w jednym doradztwie na Marszałkowskiej zaprosiła mnie na
    spotkanie, żeby mi powiedzieć ze z moim 1,5 rocznym doświadczeniem na
    stanowisku asystentki, nie mam nawet co marzyć o pracy, na takim samym
    stanowisku! Paranoja, bo wyglądało na to, że po byciu asystentką moge zostac
    jedynie sprzątaczką!
    Inna pani w innej agencji (PBA) kazała mi wypełnic stos formularzy na temat
    mojego wykształcenia i doświadczenia, mimo że to wszytko umieściłam już w
    CV. Nastepnie przystąpiła do zweryfikowania mojego jęz. fr ( w CV stoi, jak
    byk, że jestm po romanistyce i że 2 lata spędziłam we Francji i że mam
    dyplomy z Sorbony ale ok, może bujam). Niestety pani kaleczyła język, a jak
    zaczelam jej opowiadać o moim życiu, to strzeliła rybke i kiwała tylko
    głową, nie zadała mi już żadnego pytania, bo chyba nie do końca rozumiała co
    mówię.
    Mniej więcej od maja nie odezwał sie nikt z ciekawą propozycją ( te
    nieciekawe to praca czasowa jako asystentka za 10pln brutto!!)wysłałam koło
    tysiąca @, faxów, listów. Odpowiadałm nie tylko na ogłoszenia ale sama
    wysyłałam CV do firm które wydawały mi się interesujące.Dzwoniłam.
    Próbowałam wchodzic przez znajomości i nic; widać nie były dość dobre.
    Poniżano mnie, olewano, kpiono. Bo tak najłatwiej - stłamsić. Aż w końcu
    znalazłam. Z ogłoszenia od 1-go pazdziernika, i mam nadzieję że jakoś to
    będzie
    Pozdrawiam i życzę powodzenia i cierpliwości i optymizmu