PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy macie pomysły na rozkręcenie firmy ? › Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    From: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy macie pomysły na rozkręcenie firmy ?
    Date: Fri, 8 Oct 2004 12:11:12 +0200

    "Grzegorz Skaruz" <g...@s...com.USUNTO.I.TO> wrote in message
    news:20ocm0pjjhjjnsvn2sgnn1b937vtubsnqo@4ax.com...
    > Pięknego dnia Thu, 7 Oct 2004 11:18:13 +0200 Daniel Rychcik

    > Gorzej jeśli Ci mówią że dostawa w ciągu 20 min. a dostawca jest za
    > godzinę.

    Dlatego lubie jak gosc z Pizzerii powie mi szczerze po jakim czasie bedzie
    Pizza. Jak ma ruch i sie nie wyrabia to mowi ze za godzine i tyle.
    Przynajmniej mam wybor czy czekac czy nie. A jak Pizze dobra robia to i
    tak nastepnym razem do nich zadzwonie.

    Jeszcze jedno: nie ma NIC gorszego jak ktos nadajacy mi przez telefon
    wszystkie mozliwe promocje i dodatki itp. Gdy klient sie o to nie pyta to
    nie kombinowac. W koncu to ja place za telefon.

    Nikodem