PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś wie.... › Re: Czy ktoś wie....
  • Data: 2004-08-05 11:41:03
    Temat: Re: Czy ktoś wie....
    Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cet4hs$dj5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak się skończyła akcja - chyba na wybrzeżu - jednego człowieka który
    > wykupił billbordy z informacją że szuka pracy. Nie wiecie może czy
    znalazł?
    > Tak zaczęłam się zastanawiać nad jakąś komercyjną promocją mojej osoby:-))
    > Na pewno w grę wchodzą duże pieniądze - szczególnie dla osoby bezrobotnej.
    > Jednak może warto zainwestować.
    > Co sądzicie na ten temat?

    czy ludz znalazl prace pojecia nie mam, obstawiam ze tak- byl pierwszy, byl
    oryginalny, bylo o nim glosno w mediach, imho wystarczajaco zeby przygarnela
    go jakas agencja reklamowa ;)
    Czy warto inwestowac w taka forme? teraz to zakrawaloby na nasladownictwo,
    ja bym sobie odpuscila ;)
    A co do cen to wbrew pozorom nie jest tak zle, bodaj ktos z szefostwa
    Stroeru wypowiadal sie przy okazji tematu billboardu "szukam pracy" ze
    wynajecie 1 billboardu to nie majatek (ok 500 zł za 2 tygodnie).

    pozdr
    Asiek