PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktoś wie.... › Re: Czy ktoś wie....
  • Data: 2004-08-08 09:01:21
    Temat: Re: Czy ktoś wie....
    Od: "Aniołek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mój znajomy twierdzi, ze za załatwienie pracy w straży pożarnej biorą 15
    tys. zł a w Policji(osoba pracuje w komędzie wojewódzkiej) ok 10 tys ale z
    pensją 800 zł i praca na rok. Sama miałam ostatnio pomysł aby dać ogłoszenie
    "szukam stałej pracy -może być za łapówkę".
    uważam , ze z tym kalendarzem to fajny pomysł aby się zareklamować i może
    pomysłodawca dostałby refundację?w końcu to pomysł na biznes -a ile
    kosztowałoby wyprodukowanie takiego kalendarza?