PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktos byl na drugim etapie rekrutacji w Accenture? › Re: Czy ktos byl na drugim etapie rekrutacji w Accenture?
    From: "Paweł" <p...@m...elka.pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy ktos byl na drugim etapie rekrutacji w Accenture?
    Date: Fri, 4 Apr 2003 16:50:05 +0200

    Użytkownik "muzzy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b6hsf9$9hf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > za
    >
    > A pamietasz mzoe jak dlugo to trwalo? I czy atmosfera rekrytacji byla mila
    > czy moze kilku smutnych panow/pan sluchalo co masz do powiedzenia

    Trwalo 3-4 godziny. Atmosfera byla ok, ale rzeczywiscie stalo kilka osob i
    sie przysuchiwalo. Na koniec byl niezly ubaw, bo okazalo sie ze z calej
    grupy nikt dokladnie nie przeczytal instrukcji i zrobilismy zupelnie cos
    inneg niz mielismy ;) ku mojemu zdziwienu po kilku dniach zadzwonila do mnie
    babka z HR i zaprosila mnie na kolejny etap rekrutacji.

    Pozdrawiam,
    Pawel