PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos byl na drugim etapie rekrutacji w Accenture?

  • 1. Data: 2003-04-02 18:50:19
    Temat: Czy ktos byl na drugim etapie rekrutacji w Accenture?
    Od: "muzzy" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Pytanie jak w temacie. Jezeli mozna to bym prosil o jakis krotki opis jak to
    wyglada, ile czasu trwa, jakie wrazenia. Moze ktos pamieta na czym polegaly
    zadania ktore zlecali..etc..etc.
    Dziekuje
    Muzzy

  • 2. Data: 2003-04-03 08:25:34
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    a to w tym roku kogos przyjmą?
    czy tylko standardowe zamieszanie wsrod absolwentow...

    Użytkownik muzzy <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6fbe2$pcg$...@a...news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-04-03 10:03:14
    Od: "Paweł" <p...@m...elka.pw.edu.pl>

    Użytkownik "muzzy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie jak w temacie. Jezeli mozna to bym prosil o jakis krotki opis jak
    > wyglada, ile czasu trwa, jakie wrazenia. Moze ktos pamieta na czym

    Bylem w zeszlym roku. Jesli chodzi o romowe z babka z HR to standardowo:
    pytania o dotychczasowe osiagniecia, o studia, o plany na przszlosc o
    dyzpozycyjnosc (tzn. np polroczny wyjazd do Bulgari) i oczywiscie kawalek
    romowy po angielsku.

    Jesli chodzi o kolejny etap.
    Grupa 8 kandydatow, jeden projekt do zrobienia, kazdy jest odpowiedzialny za
    przedstawienie swojej czesci. Genralnie sprawdzaja unmiejetnosci pracy w
    grupie i czytania/rozumienia/prezentacji po angielsku.

    PS.
    Czy jestes Muzzy z EiTI?

    Pozdrawiam i zycze powodzenia.
    Pawel

  • 4. Data: 2003-04-03 17:52:04
    Od: "muzzy" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przedstawienie swojej czesci. Genralnie sprawdzaja unmiejetnosci pracy w
    > grupie i czytania/rozumienia/prezentacji po angielsku.

    A pamietasz mzoe jak dlugo to trwalo? I czy atmosfera rekrytacji byla mila
    czy moze kilku smutnych panow/pan sluchalo co masz do powiedzenia

    > PS.
    > Czy jestes Muzzy z EiTI?
    chyba nawet bylem bliski rozszyfrowania tego skrotu ale niestety moja kasta
    to WIPS (szczecin)

    Pozdrowienia
    Muzzy

  • 5. Data: 2003-04-04 14:50:05
    Od: "Paweł" <p...@m...elka.pw.edu.pl>

    > za
    >
    > A pamietasz mzoe jak dlugo to trwalo? I czy atmosfera rekrytacji byla mila
    > czy moze kilku smutnych panow/pan sluchalo co masz do powiedzenia

    Trwalo 3-4 godziny. Atmosfera byla ok, ale rzeczywiscie stalo kilka osob i
    sie przysuchiwalo. Na koniec byl niezly ubaw, bo okazalo sie ze z calej
    grupy nikt dokladnie nie przeczytal instrukcji i zrobilismy zupelnie cos
    inneg niz mielismy ;) ku mojemu zdziwienu po kilku dniach zadzwonila do mnie
    babka z HR i zaprosila mnie na kolejny etap rekrutacji.

    Pozdrawiam,
    Pawel