PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest szansa na pracę w tym zawodzie???

  • 1. Data: 2003-01-16 19:43:17
    Temat: Czy jest szansa na pracę w tym zawodzie???
    Od: "Darek" <d...@h...pl>

    ... likwidator szkód komunikacyjnych

    Czy warto zrobić taką specjalność?

  • 2. Data: 2003-01-16 20:31:34
    Temat: Re: Czy jest szansa na pracę w tym zawodzie???
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:b0743h$hsh$1@news.tpi.pl...
    > ... likwidator szkód komunikacyjnych
    >
    > Czy warto zrobić taką specjalność?

    a tata jest kim w urzedzie miasta? ;)

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2003-01-16 21:50:27
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Darek wrote:

    > .... likwidator szkód komunikacyjnych
    >
    > Czy warto zrobić takš specjalno?ć?

    Tak zdroworozsadkowo - tak. Samochodow raczej nie bedzie ubywalo, a
    nawet zasugerowalbym, ze bedzie przybywalo, a wraz z nimi wypadkow. Ale
    z tego co mi sie obilo o uszy, to w tym zawodzie etyke powinienes
    zostawiac w domu --> liczy sie jak najmniejsze oszacowanie szkod, tak
    zeby ubezpieczyciel sie zbytnio nie wykosztowal.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-01-17 11:22:57
    Od: "s" <k...@w...pl>

    jeden z najbardziej korupcyjnych zawodów w kraju
    zarabiają niewiele ale mozliwości maja ogromne
    zrób tą specjalizację dogadaj się z paroma zakładami blacharskimi i zaczynaj
    budować dom

    nie pracuję w tej branży ale miałem parę przygód z "nimi" dochodzi nawet do
    tego że zrobią ci auto i płaca kasę - kolega miał taki przypadek

    a mi natomiast ostatnio facet tak namolnie proponował zakład blacharski że
    aż był niesmaczny - a był o to w warcie...

    s.

  • 5. Data: 2003-01-17 15:10:54
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > ... likwidator szkód komunikacyjnych
    >
    > Czy warto zrobić taką specjalność?

    Tak. Ale szansę na dostanie się masz jak 1:1mln.
    Trzeba mieć znajomości.

    Tomek