PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia z Małego Biznesu / prowadzenia działalności

  • 1. Data: 2003-01-16 18:27:43
    Temat: Szkolenia z Małego Biznesu / prowadzenia działalności
    Od: "Sexbox" <s...@w...pl>

    Witam

    Czy może znacie miejsce gdzie za małe pieniądze
    lub darmochę można przejść kurs Małego Biznesu i/lub prowadzenia
    działalności gospodarczej - we Wrocławiu!

    Kiedyś dawno znalazłem takie darmowe kursy chyba gdzieś
    przy Urzędzie Wojewódzkim ale szczegółów i adresu strony gdzie
    to przeczytałem nie pamiętam.

    Będę wdzięczny za pomoc

    Sexbox

  • 2. Data: 2003-01-16 22:34:50