PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja EU

  • 1. Data: 2003-01-16 20:25:06
    Temat: Rekrutacja EU
    Od: "piotr_toczol" <p...@o...pl>

    Witam
    rzadko tutaj bywam, ale nie zauwazylem w ostatnim czasie
    dyskusji na temat rekrutacji do pracy w Brukseli.

    Korzystal ktos z was z tego linka?
    http://europa.eu.int/epso/auxiliary/application_guid
    e_en.htm
    Zarejestrowalem sie i dostalem numer cos kolo 40.000 i info,
    ze moje cv bedzie czytane:)Myslicie, ze ktos jest w stanie przeczytac tyle
    cv:)
    Moze ktos z nizszym numerem ma juz jakas odpowiedz?
    Pozdrawaiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-01-17 10:55:52
    Temat: Re: Rekrutacja EU
    Od: "monikki" <m...@w...pl>

    przyslali ci to info mailem???

  • 3. Data: 2003-01-17 16:42:22
    Od: "piotr_toczol" <p...@o...pl>

    Użytkownik "monikki" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przyslali ci to info mailem???

    witam
    nie, Info pokazalo sie po wyslaniu aplikacji. Dostalem nr i bylo jedno
    zdanie cv bedzie opracowane.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2003-01-17 19:29:39
    Temat: Odp: Rekrutacja EU
    Od: "chlodny_" <c...@o...pl>

    Użytkownik piotr_toczol <p...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b074f1$4ln$...@f...acn.pl...
> [...]
    > cv:)
    > Moze ktos z nizszym numerem ma juz jakas odpowiedz?

    witam,

    ja rejestrowalem sie ostatniego dnia pod wieczor i mialem nr kolo 62000
    przy tej ilosci cv, zakladajac ze kazde bedzie przegladane przez 1 min
    6 osob bedzie mialo zajecie na mc. wiec pewnie nie predko sie odezwa...

    pozdr,
    chlodny

  • 5. Data: 2003-01-20 08:27:00
    Od: "monikki" <m...@w...pl>

    Ja mialam cos kolo 36000 i na razie nie mam odpowiedzi, co wcale mnie nie
    dziwi. Tak sobie mysle, ze oni nie beda czytac wszystkich CV (tych w word),
    pewnie pierwszy etap selekcji bedzie odbywal sie automatycznie za pomoca
    tych formularzy, ktore wypelnialismy na stronach www. Pewnie wezma pod uwage
    doswiadczenie zawodowe (jaka specjalizacja, ilosc lat), wyksztalcenie,
    znajomosc jezykow. Po tym jak zostana im ci, ktorzy spelniaja ich warunki
    zaczna czytac ich CV.

    monikki