PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam Pracy

  • 1. Data: 2003-01-16 19:23:46
    Temat: Szukam Pracy
    Od: "jacek" <j...@t...pl>

    Szukam jakiejś luzackiej pracy, najchętniej w rozrywce,
    reklamie, lub w jakiejś telewizji, radiu, gazecie. Najlepiej
    jakby był nienormowany czas pracy, dobre zarobki, i ogólnie
    żeby ta praca miała jakiś głębszy, duchowy aspekt. To są
    moje wymagania i nie ustąpię nawet o krok. Zwłaszcza w
    sprawie sensu i duchowego aspektu- tu nie mogę iść na
    kompromis.
    Pozdrawiam Pracodawców, nie pchać się wszyscy na raz.
    I ogólne SIEMA
    P.S.
    Może to być np. praca przy poszukiwaniu cywilizacji
    pozaziemskich. Ale dość podpowiedzi- Pracodawcy wykażcie
    trochę inwencji!!!!

  • 2. Data: 2003-01-16 19:25:52
    Temat: Re: Szukam Pracy
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    :D

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2003-01-16 19:27:14
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    btw: takie podanie byloby w sumie calkiem realne przy 0% bezrobociu :>

    --
    l...@s...pl

  • 4. Data: 2003-01-16 19:50:33
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    > btw: takie podanie byloby w sumie calkiem realne przy 0% bezrobociu :>

    czyli nigdy ;-)

    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++
    Even if a woodchuck could chuck wood
    why would woodchuck chuck?

  • 5. Data: 2003-01-16 19:59:44
    Od: "jacek" <j...@t...pl>

    > btw: takie podanie byloby w sumie calkiem realne przy 0%
    bezrobociu :>

    Gdyby rozpatrywali takie podania bezrobocie byłoby małe a
    gospodarka kwitła. Na najwyższych stanowiskach potrzebna
    jest wyobraźnia, a tylko na nielicznych garnitur i krawat
    (np. pracownicy firm pogrzebowych powinni tak wyglądać).
    Skoro top management wygląda jak pracownicy firm
    pogrzebowych- nic dziwnego, ze od 12 lat mamy recesję i
    wysokie bezrobocie.

  • 6. Data: 2003-01-16 21:54:57
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    jacek wrote:

> [...]
    > Skoro top management wygląda jak pracownicy firm
    > pogrzebowych- nic dziwnego, ze od 12 lat mamy recesję i

    Chyba w GW byl artykul, ze ubior jest "papugowany" z osob zajmujacych
    stanowiska, ktore kandydat chce osiagnac. Ciekawe czy sposob "myslenia"
    tez? ;)

    Flyer

  • 7. Data: 2003-01-17 08:21:01
    Od: "DIUK" <p...@d...com.pl>

> [...]
    > jakby był nienormowany czas pracy, dobre zarobki, i ogólnie
    > żeby ta praca miała jakiś głębszy, duchowy aspekt.
    propnuję zostać posłem

  • 8. Data: 2003-01-17 10:18:17
    Temat: Odp: Szukam Pracy
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik jacek <j...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b070h6$css$...@n...tpi.pl...

    > Szukam jakiejś luzackiej pracy, najchętniej w rozrywce,

    Stary - to już było - jak chcesz być dowcipny, to wymyśl coś nowego.

    Rafał

  • 9. Data: 2003-01-17 13:39:19
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm>

    Użytkownik "jacek" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moje wymagania i nie ustąpię nawet o krok. Zwłaszcza w
    > sprawie sensu i duchowego aspektu- tu nie mogę iść na

    Ogolnie to mi podpada pod prace ... ksiedza proboszcza - bo i czas
    nienormowany, kasa dosc spora, aspekt duchowy jak najbardziej, Radio TV
    Gazety maja jak najbardziej, rozrywka - no pospiewasz sobie, posluchasz co
    ludzie robia po zmroku w lozku ;PPP

    Wojtek

  • 10. Data: 2003-01-17 17:44:51
    Od: "jacek" <j...@t...pl>