PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakaś rozsądna alternatywa? › Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
  • Data: 2003-04-17 12:31:45
    Temat: Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
    Od: Maciej Koziński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    leszek wrote:
    > Serio ? Jeszcze kilka lat temu czytałem o przypadkach firm, które miały w
    > kieszeni tłuste kontrakty, ale nie mogły ich skonsumować, gdyż po prostu nie
    > mogli znaleźć specjalistów do pracy. Poza tym wręcz się czytało, że brak

    Serio. Dobrze to widać, jeśli zna się znaczenie pojęcia "cykl
    koniunkturalny".
    Za chwilę problemu nie będzie - gospodarka amerykańska i ludzie w
    wieku produkcyjnym są tam na tyle elastyczni, że wchłonie ich jakaś inna
    dziedzina.
    Kilka lat temu byłem w USA na konferencji. Poznałem tam Amerykanina,
    wiek około 40, z Knoxville (żaden NY ani Krzemowa Dolina), który na
    imprezę dość specyficzną przyjechał z referatem po zaledwie pięciu
    latach praktyki w IT. Tam ludzie szukają pracy, a nie czekają, aż im
    ktoś ją da.

    M.
    --
    Maciej Koziński