PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    From: "Berta" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Date: Thu, 17 Apr 2003 14:32:01 +0200

    > Jak juz pisalem to wszystko kwestia organizacji(niestety poziom menagmetnu
    > mamy jak mamy). Taka pani z ksiegowosci nie musi sie znac na komuterach,
    jej
    > wsytarczy ze sie wytlumaczy(napisze takie male HOWTO) jak obsluzyc porgam
    do
    > ksiegowosci, jak sie drukuje etc. i po problemie :D, ale do tego potrzeba
    > szkolenia choby krotkiego, a ci ludzie sa rzucani od razu na gleboka
    wode...

    prawie wszystko co piszesz jest prawda, poza jedna rzecza: nikt nie czyta
    instrukcji! wiem to z doswiadczenia, bo akurat jestem osoba wdrazajaca
    programy i przeprowadzajaca szkolenia z tego zakresu...
    Wszystkiego na szkoleniu nie da sie powiedziec (czas), wiele rzeczy wychodzi
    "w praniu", ale nikt nie siegnie do instrukcji (czy jak to nazwales HOWTO),
    tylko albo panika, albo telefon, ze nie dziala... (a dziala, tylko trzeba
    otworzyc instrukcje na str.10 i przeczytac co zrobic...)

    berta