PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
  • Data: 2003-04-18 10:45:14
    Temat: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b7odrb$67g$1@news.telbank.pl...
    > Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > UTK,
    > Nie mam wyższego..... :) więc sam rozumiesz.

    To po prostu chodziles do dobrej szkoly, jakich u nas brak. Fakt jest
    faktem ze przy obecnych i poprzednich zarobkach kadry nauczycielskiej ten
    zawod wybieaja silaczki, oraz "nieudacznicy", ktorzy nie mieli pomyslu na
    zycie. W ten sposob przekazuja swoja "wiedze" i biernosc kolejnym
    pokoleniom. Dlatego wlsanie moje dzieci posle do brej szkoly chocby drogiej
    i oddalonej o 100km od mojgo miejsca zamieszkania, albo sam sie w jej
    poblize przeprowadze.