PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
  • Data: 2003-04-14 22:32:17
    Temat: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Zielinski wrote:

    > Ale legitymuję się podobnymi jak Twoje poczatkami - dzieckiem w
    > kolebce będąc kupowałem Bajtka i czytywałem od deski do deski
    Mam jeszcze w szafie Bajtki z połowy lat 80tych :)))

    > Potem był C64, BASIC, GW-BASIC, podstawy asemblera
    Dokladnie tak samo bylo u mnie. Z tym, że na początku była fascynacja
    ZX81 (na "kółku komputerowym" w technikum). C64 (z magnetofonem)
    dostałem od Rodziców chyba na 18stke i był to wtedy szczyt technologii.
    64kB RAM starczało na system operacyjny oraz np. kompilator C (na 2
    kasetach magnetofonowych, oddzielnie kompilator i linker).
    To se juz ne wrati...

    > pierwsze doświadczenia z Novellem, Linuxem (kernel 1.2)
    Własnie odgrzebałem swoją pierwszą dystrybuję Linuxa - SLS 1.05
    z kernelem 1.0

    Pozdrawiam serdecznie

    Piotrek