PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    From: "Robert \"Filar\"" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Date: Sat, 12 Apr 2003 16:39:07 +0200

    > poprzednio wystarczył technik, a często nawet po zawodówce. Pojawiło się
    > sztucznie zwiększone zapotrzebowanie na magistrów i inżynierów (dobrym
    > przykładem paranoi, jest właścicielka butiku, która chce mieć
    sprzedawczynię
    > z wyższym wykształceniem),
    (ciach)
    > skoro ja
    > (informatyk z ponad 25-letnim stażem), po utracie pracy na skutek
    likwidacji
    > działu w czasie prywatyzacji, już drugi rok nie mogę znaleźć pracy, skoro
    do
    > obsługi stron WWW firmy zatrudniają uczniów (nie studentów) i obie strony

    > zadowolone (firma ma stronę WWW prawie za darmo, a uczeń ma na piwo i
    > dyskoteki) - to potwierdza moje zdanie o nadprodukcji informatyków.
    Mieszkam
    > w mieście wojewódzkim o stosunkowo niewielkim bezrobociu, a tam gdzie
    > bezrobocie jest dwucyfrowe - jest jeszcze gorzej.

    Drogi kolego mój staż pracy to "tylko" 20 lat i szukam pracy prawie rok.
    Pracodawcy pierwsze co robią to zerkają na datę urodzenia, nas "starych
    koni" eliminują w przedbiegach :((((. Zgadzam się człkowicie z Twoimi
    poglądami, niestety niektórzy nasi młodsi koledzy uważają, iż znajomość
    windows, offica oraz umiejętność tworzenia stron WWW czyni ich
    informatykami ;)))))))), - ale oni są młodzi i pracę znajdują.

    pozdrawiam, Robert