PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzego sie moge spodziewac? › Re: Czego sie moge spodziewac?
  • Data: 2002-11-04 10:11:28
    Temat: Re: Czego sie moge spodziewac?
    Od: "Premiere" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>
    : > : Witam,
    : > :
    : > : Od pewnego czasu zaczalem czytac Wasza grupe. Musze przyznac, ze jest
    : > : ciekawie.A smaczku grupie dodaje obecnosc na niej ludzi zwiazanych z
    : > : doradztwem personalnym, co mnie zreszta nie dziwi :-)
    : >
    : > A kto konkretnie jest z wydziału personalnego? Proszę o wyrozumiałość,
    : > czytam tylko wybrane, interesujące mnie posty.
    : >
    :
    : A ja odpowiadam na posty, ktore maja nie tylko cos wspolnego z poruszonym
    : przeze mnie problemem, ale ktore cos wnosza, a nie czepiaja sie watkow
    : pobocznych :-)
    : Zatem...
    : Nie powiem kto...

    ;-))