PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzego sie moge spodziewac? › Re: Czego sie moge spodziewac?
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czego sie moge spodziewac?
    Date: Sun, 3 Nov 2002 20:29:09 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pp241.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Z tego co mowia ludzie jestem bardzo inteligentny, madry itp. bzdety ;-)
    > Rowniez dobrze wygladam jako facet, jestem elegancki itp. itd.

    na jaka prace moge liczyc we Wroclawiu?

    > Od siebie dodam, ze 'zadnej pracy sie nie boje' :-)

    interesuje mnie kazda praca, ktora nie lezy oczywiscie poza moim zasiegiem.

    Sorry za szczerość, ale te twoje teksty to woda na młyn tych co twierdzą, że młodzież
    mamy
    "wyalienowaną" i nie przygotowaną do życia.
    Uważam, że jeżeli tyle już szkoły przeszedłeś, jesteś inteligentny (itp. bzdety) to
    powinnes inym
    doradzać a nie pytać się pół świata co robić we Wrocławiu.

    mer

    PS.
    A jaki masz zasięg?