PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzego oczekujecie od pracodawcy? › Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    Date: Thu, 23 Sep 2010 23:46:53 +0200
    <i732ue$ud7$1@news.dialog.net.pl> <i734cr$1f5q$1@news.mm.pl>
    <i74n7r$1gb$1@news.onet.pl>
    <d...@m...googlegroups.com>
    <i74u9k$hn0$1@news.onet.pl> <i755i5$2hnd$4@news.mm.pl>
    <i759qb$d86$1@news.onet.pl> <i75a3n$dnq$1@news.onet.pl>
    <i75a6n$d86$2@news.onet.pl> <i75acn$dnq$2@news.onet.pl>
    <i75amh$erf$2@news.onet.pl> <i75enn$pp9$1@news.onet.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <i7b7n5$nhd$1@inews.gazeta.pl>
    <i7be1d$lur$1@news.dialog.net.pl> <i7e5pq$2m6$1@inews.gazeta.pl>
    <i7foed$1te$1@news.dialog.net.pl> <i7g1mv$3t6$1@inews.gazeta.pl>

    W wiadomości news:i7g1mv$3t6$1@inews.gazeta.pl Michał Prokopiuk
    <m...@s...net> pisze:

    > Więc ponawiam pytanie, miałem je sobie wziąć do domu czytać do spania?
    Zupełnie nie o to chodzi.

    > Mam wrażenie, że jesteś sfrustrowany, bo chyba coś Ci w życiu nie wyszło.
    Każdy może mieć jakieś wrażenia - wolno nawet tobie.

    > Gratuluję doskonałej analizy mojej osobowości, zuch chłopak.
    Eee tam, to tylko szkic, żadna tam analiza.

    > Widzę, że masz nie tylko kompleksy, ale też nos wyżej tyłka.
    Nie projektuj siebie na innych, to nie ma sensu.
    Co do nosa - ludzie tak zwykle mają, że nos wyżej tyłka noszą.
    Chyba, że pełzają w pełnym skłonie i pewnie stąd twoje skojarzenie.

    > Rozumiem,
    Nic na to nie wskazuje.

    > że dla Ciebie np podanie o przyjęcie na studia ma również charakter
    > proszalny?
    Ja zdałem konkursowy egzamin wstępny.

    > Obudź się kolego. Celem istnienia przedsiębiorstwa jest zysk i byle
    > matoł w pierwszej klasie liceum ekonomicznego Ci to powie.
    Po cóż matołów wysłuchiwać?
    Odrobina logiki by ci się przydała.

    > Sztuką jest
    Wiem, co jest sztuką.

    > to, aby przedsiębiorstwo osiągneło zysk, a pracownik nie czuł się
    > wysysany przez pracodawcę.
    Nie czuł, czy nie był?

    > Naprawdę masz stary problem, ale na szczęście to nie mój.
    ... rzekł beznogi do utykającego.

    > Nie ciągnę wątku, bo nie ma sensu.
    Śmieszny jesteś - właśnie to przecież robisz.
    A mówiłem, że troche logiki by ci się przydało. To pewnie jednak

    > Nie rób tylko ludziom wody z głowy i nie
    > odciągaj ich od podejmowania wysiłku, żeby poprawić swój byt.
    Nie ratuj swego sponiewieranego ego pocieszając się, że nie ty jeden się
    spodliłeś, kerowniku.
    I nie uważaj wszystkich za sobie podobnych, bowiem termin "byt" ma znacznie
    obszerniejsze znaczenie niźli jesteś w stanie objąć umysłem.

    > Jak dla mnie EOT.
    Bardzo się cieszę.

    --
    Jotte