PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzego oczekujecie od pracodawcy? › Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
  • Data: 2010-09-19 16:45:37
    Temat: Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-19 17:36, konieczko pisze:

    > To wyjasnij mi glupiemu porosze po chuj LM.

    List motywacyjny może spełniać następujące funkcje:

    - dowodzić, że pracownik umie napisać pismo zgodnie z przyjętymi
    konwencjami (dane, treść w odpowiednich miejscach) i bez błędów,

    - uściślać jakiej formy współpracy oczekuje pracownik (cały etat, część,
    telepraca itp.)

    - opisać propozycje działań, które sprawią, że pracodawca będzie chciał
    zatrudnić właśnie tego pracownika.

    Na przykład zatrudniam kogoś na stanowisko telemarketera. Generalnie
    przychodzą aplikacje od osób z doświadczeniem. Niewiele jednak wynika z
    faktu, że ktoś 3, czy 13 miesięcy pracuje gdzieś jako tego typu pracownik.

    LM ma zachęcić do skontaktowania się konkretnie z tym pracownikiem.

    Na przykład:

    "Jan Kowalski
    Ametystowa 17
    Kraków

    Sz. P. Marek Kośmider
    AMIKS sp. z o.o.

    W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie na wortalu pracuj.pl przesyłam swoją
    aplikację dotyczącą stanowiska "telemakreter-handlowiec".

    Od około trzech lat pracuję na tego typu stanowisku. Zajmowałem się
    sprzedażą usług firmy telekomunikacyjnej, sprzedażą materiałów
    biurowych, jak i nawiązywaniem kontaktów z klientami zainteresowanymi
    wykupieniem pewnych specyficznych ubezpieczeń dla firm.

    Praca w Państwa firmie pozwoli mi kontynuować moją pracę zawodową w
    zakresie telemarketingu, a Państwu zyskać pracownika profesjonalnie
    podchodzącego do zleconych działań.

    W związku z moim dużym doświadczeniem w tym zakresie, mogę zaproponować
    kompleksową obsługę Państwa firmy, w szczególności:

    - wyszukiwanie danych do nowych kontaktów (mogę wskazać płatne, ale
    niedrogie, bazy danych, które umożliwią dostęp do aktualnych danych
    potencjalnych klientów wraz z imionami i nazwiskami kluczowych osób
    decyzyjnych w danej firmie),

    - nawiązywanie kontaktu telefonicznego z wyszukanymi w powyższy sposób
    klientami,

    - odbywanie spotkań

    - sprzedaż produktów/usług Państwa firmy.

    Pracę mogę rozpocząć od przyszłego miesiąca, możemy umówić się na pracę
    u Państwa w biurze, jak również u mnie w domu, przy wykorzystaniu mojego
    telefonu, komputera i Państwa programu CMR.

    Mam nadzieję, że będziemy mogli się spotkać i porozmawiać na temat
    naszej ewentualnej współpracy, którą jestem realnie zainteresowany.".

    --
    Liwiusz