PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzego oczekujecie od pracodawcy? › Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
  • Data: 2010-09-19 17:17:49
    Temat: Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > - uściślać jakiej formy współpracy oczekuje pracownik (cały etat, część,
    > telepraca itp.)

    A jaki to ma sens, jeśli w ogłoszeniu pracodawcy podana jest już forma
    umowy?

    > Od około trzech lat pracuję na tego typu stanowisku. Zajmowałem się
    > sprzedażą usług firmy telekomunikacyjnej, sprzedażą materiałów biurowych,
    > jak i nawiązywaniem kontaktów z klientami zainteresowanymi wykupieniem
    > pewnych specyficznych ubezpieczeń dla firm.

    Takie treści można z powodzeniem zawrzeć w CV.

    > Praca w Państwa firmie pozwoli mi kontynuować moją pracę zawodową w
    > zakresie telemarketingu,

    Ale to chyba oczywiste, że kandydat aplikując do jakiejś firmy chce w niej
    kontynuować pracę na oferowanym stanowisku.
    Po co to dodatkowo podkreślać?

    > a Państwu zyskać pracownika profesjonalnie podchodzącego do zleconych
    > działań.

    Jak wyżej. Naturalne jest to, że pracodawca poprzez ogłoszenie szuka
    pracownika profesjonalnie podchodzącego do zleconych działań, a nie biura
    podróży.

    > W związku z moim dużym doświadczeniem w tym zakresie, mogę zaproponować
    > kompleksową obsługę Państwa firmy, w szczególności:

    Po co, skoro w ogłoszeniu zostały już podane konkretne obowiązki przyszłego
    pracownika?

    > Pracę mogę rozpocząć od przyszłego miesiąca, możemy umówić się na pracę u
    > Państwa w biurze, jak również u mnie w domu, przy wykorzystaniu mojego
    > telefonu, komputera i Państwa programu CMR.
    > Mam nadzieję, że będziemy mogli się spotkać i porozmawiać na temat naszej
    > ewentualnej współpracy, którą jestem realnie zainteresowany.".

    Takie informacje można po prostu zawrzeć w mailu.
    Po co stwarzać kolejny dokument?

    Generalnie rzecz biorąc list motywacyjny ma sens tylko i wyłącznie w
    sytuacji, gdy to kandydat szuka pracy i powinien jak najbardziej skutecznie
    wzbudzić zainteresowanie potencjalnego pracodawcy. W innych przypadkach LM
    to jedynie stek pustych frazesów, przeważnie powtarzających treści z CV.

    K.