PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas od rozmowy - do ...

  • 1. Data: 2006-08-01 11:58:26
    Temat: Czas od rozmowy - do ...
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Ile u was przecietnie trwal okres od rozmowy kwalifikacyjnej do jakiejs
    propozycji pracy lub informacji o odrzuceniu ?
    Bo mi czasami zdarza sie, ze dzwonia dopiero po 1,5 miesiaca od czasu
    rozmowy a ja wtedy mam jakies takie mgliste wspomnienia kto to jest , bo w
    miedzy czasie mialem 5 innych rozmow.
    Czy naprawde tak trudno podjac decyzje w ciagu 2 tygodni ?
    Jarod

  • 2. Data: 2006-08-01 12:04:41
    Temat: Re: Czas od rozmowy - do ...
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 01-08-2006 o 13:58:26 Jarod
    <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > w miedzy czasie mialem 5 innych rozmow.
    > Czy naprawde tak trudno podjac decyzje w ciagu 2 tygodni ?

    czasem moze sie zdarzyc, ze i po roku ich oswieci, moja Zona miala taki
    przypadek :)
    Pracodawca tez czlowiek i ma prawo wykazywac sie takim samym poziomem jak
    reszta spoleczenstwa ;))

    Pozdrowko

    Bonza

  • 3. Data: 2006-08-01 12:19:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jarod wrote:
> [...]
    > w miedzy czasie mialem 5 innych rozmow.
    > Czy naprawde tak trudno podjac decyzje w ciagu 2 tygodni ?

    Mi sie zdazylo, ze odpowiedz na oferte dostalem po 8 miesiacach...
    Pojechalem na testy, a rezultat z testow po ponad miesiacu i zdziwieni
    byli, ze nie jestem zainteresowany jednak oferta, bo w miedzyczasie
    zdazylem aplikowac w inne miejsce i zatrudnic sie...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2006-08-01 12:23:19
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jarod porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ile u was przecietnie trwal okres od rozmowy kwalifikacyjnej do jakiejs
    > propozycji pracy lub informacji o odrzuceniu ?
    Najkrotszy okres o jakim slyzsalem, to 2 dni. Najdluzszy - ponad rok :)
    (mowie o informacjach o zatrudnieniu)
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-08-01 12:30:34
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    Jarod napisał(a):
> [...]
    > miedzy czasie mialem 5 innych rozmow.
    > Czy naprawde tak trudno podjac decyzje w ciagu 2 tygodni ?

    wyslalam cv+list w niedziele wieczorem, w poniedzialek zadzwonili i
    umowilam sie na rozmowe. miesiac pozniej wiedzialam, ze prace juz mam,
    zaczelam prace kolejny miesiac pozniej.

  • 6. Data: 2006-08-01 12:37:51
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    u mnie najkrocej w czasie trwania rozmowy kwalifikacyjnej do 3 dni :)

  • 7. Data: 2006-08-01 12:57:03
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Jarod wrote:

> [...]
    > miedzy czasie mialem 5 innych rozmow.
    > Czy naprawde tak trudno podjac decyzje w ciagu 2 tygodni ?
    To zależy od formy pracy, bo jak szukasz specjalisty to musisz działać
    szybko, bo Ci go ktoś zgarnie, a jak muła do papierków to spokojnie możesz
    go potrzymać.

  • 8. Data: 2006-08-01 13:13:58
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w
    wiadomosci news:eanfl0$980$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Ile u was przecietnie trwal okres od rozmowy kwalifikacyjnej do jakiejs
    > propozycji pracy lub informacji o odrzuceniu ?

    a z ciekawosci, jak ten czas oczekiwania wyglada w przypadku zachodnich
    koncernów?

    pozdr
    Asiek

  • 9. Data: 2006-08-01 14:02:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    candina napisał(a):
    > u mnie najkrocej w czasie trwania rozmowy kwalifikacyjnej do 3 dni :)

    U mnie godzinę, tydzień , pół roku.

    U małżonki - 2 dni, dzień, miesiąc.

    p. m.

  • 10. Data: 2006-08-01 14:19:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 1 Aug 2006 14:37:51 +0200, candina napisał(a):

    > u mnie najkrocej w czasie trwania rozmowy kwalifikacyjnej do 3 dni :)

    nakrocej?
    najpierw rozmowa telefoniczna, dzien pozniej pojechalem juz osobiscie,
    rozmowa kwalifikacyjna dosc zabawna, bo nikt nie lapal sie w tematyce ktora
    mialem sie zajmowac, a ze sam owa tematyke im objasnilem po ludzku, to
    rozmowa splynela na tematy planowania zakresu mojej pracy co bylo
    rownoznaczne z moim przyjeciem i tak tez sie stalo :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net