PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas od rozmowy - do ...

  • 11. Data: 2006-08-01 14:37:34
    Temat: Re: Czas od rozmowy - do ...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 1 Aug 2006 13:58:26 +0200, "Jarod"
    <b...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Ile u was przecietnie trwal okres od rozmowy kwalifikacyjnej do jakiejs
    >propozycji pracy lub informacji o odrzuceniu ?

    Od 4 godzin do 11 miesięcy
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 12. Data: 2006-08-01 14:41:45
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > a z ciekawosci, jak ten czas oczekiwania wyglada w przypadku zachodnich
    > koncernów?

    Jesli szukaja specjalistow to jak mi to wyjasnila pani zajmujaca sie
    lowieniem odzywaja sie najpozniej po tygodniu bo szkoda tracic dobrych
    pracownikow ( ona pracuje w alexmann -> firma zajmujaca sie doborem
    pracownikow ). Zazwyczaj czas ponizej 7 dni.
    Jarod

  • 13. Data: 2006-08-01 17:48:09
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Jarod wrote:
    > Witam
    > Ile u was przecietnie trwal okres od rozmowy kwalifikacyjnej do
    > jakiejs propozycji pracy lub informacji o odrzuceniu ?
    > Bo mi czasami zdarza sie, ze dzwonia dopiero po 1,5 miesiaca od czasu
    > rozmowy a ja wtedy mam jakies takie mgliste wspomnienia kto to jest ,
    > bo w miedzy czasie mialem 5 innych rozmow.
    > Czy naprawde tak trudno podjac decyzje w ciagu 2 tygodni ?
    > Jarod

    Reguly nie ma, ale porzadna firma okresla ten czas, a jesli nie
    to nie ma nic przeciwko dowiadywaniu sie przez kandydata
    o decyzji (sa rózne sytuacje w przypadku rekrutacji, w której
    uczestniczy wielu kandydatów mozesz sie "zawieruszyc" HR-owcom,
    oni tez sa ludzmi wbrew pozorom :)). Gorzej, gdy Ty dzwonisz i jestes
    niemile widziany, wtedy masz od razu odpowiedz czy warto sie takim
    pracodawca interesowac. Czyli jak mija czas to dzwonic, pracodawca
    obiecal Tobie decyzje, a Ty ja tylko egzekwujesz.
    W moim przypadku dostalem prace po 3 dniach od rozmowy, a w jednym
    (oczko w strone firmy Rinf :)) do dzisiaj sie nie odezwali (od lutego 2005).
    Jakos pózniej nie mialem przekonania do dowiadywania sie.

  • 14. Data: 2006-08-01 19:49:10
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Asia Witek <a...@b...bcx.pl> zechciał[a] wyrazić opinię:
    > Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w
    > wiadomosci news:eanfl0$980$1@news.onet.pl...
    > a z ciekawosci, jak ten czas oczekiwania wyglada w przypadku zachodnich
    > koncernów?

    praca dla hampshire couty council - 2 miesiace od rozmowy kwaliwikacyjnej do
    podjecia pracy.. i to bylo szybko wg nich

  • 15. Data: 2006-08-01 21:23:27
    Od: op9wxh <o...@o...eu>

    badzio napisa?(a):
    > Patrze, patrze a tu Jarod porozsypywal nastepujace haczki:
    > Najkrotszy okres o jakim slyzsalem, to 2 dni. Najdluzszy - ponad rok :)
    > (mowie o informacjach o zatrudnieniu)

    ja mialem odpowiedz po godzinie. Bylem w drodze powrotnej i musialem
    zawrocic na rozmowe z Dyrektorem.
    Kazdemu tego zycze:))

    pozdrawiam
    op9wxh

  • 16. Data: 2006-08-02 05:59:35
    Od: "Adrian S." <a...@a...ch.pw.edu.pl.rtfm>

    Użytkownik Jarod popełnił co następuje:

> [...]
    > jest , bo w miedzy czasie mialem 5 innych rozmow.
    > Czy naprawde tak trudno podjac decyzje w ciagu 2 tygodni ?

    1,5 miesiąca to w miarę normalny okres. Czasami firmy mają swoje
    pewne problemy i dlatego zwlekają z zatrudnieniem. Mi się zdarzyło,
    że odezwali się po czterech miesiącach, i zaproponowali pracę od "za
    miesiąc". Może powinieneś sobie zapisywać info o firmie jeśli rozmowa
    wypadła obiecująco.

    --
    Adrian S.

    "Dyskietki ? To te plastikowe kwadraciki
    do flashowania biosów w pecetach ?"
    Autor nieznany niestety...

  • 17. Data: 2006-08-02 06:51:41
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > praca dla hampshire couty council - 2 miesiace od rozmowy kwaliwikacyjnej
    > do podjecia pracy.. i to bylo szybko wg nich

    dzięki za odpowiedzi ;)

    pozdr
    Asiek

  • 18. Data: 2006-08-03 23:07:07
    Od: pwil <p...@k...pl.niedziala>

    Jarod nastukał(a):

    > Ile u was przecietnie trwal okres od rozmowy kwalifikacyjnej do jakiejs
    > propozycji pracy

    NAjszybciej następnego dnia, choć w czasie rozmowy dowiedziałem się, że miał
    być niby jeszcze jeden etap. A tak to w ciągu do tygodnia, dwóch.